مهدوی: قهرمانی پرسپولیس رنگ و بوی دیگری دارد

وی در خصوص دیدار امشب پرسپولیس و مس در کرمان افزود: درست است که جایگاه مس در جدول خوب نیست اما دست کم گرفتن این تیم واقعا مشکل ساز خواهد شد.این مشکل خیلی خوب است. پرسپولیسی ها در بازی امشب نیازی به فکر خطوط هوایی ندارند و مطمئنا با یک نمایش خوب می توانند مس را در خانه شکست دهند و سه امتیاز را بگیرند. فوتبال ارائه شده توسط تیم گل محمدی در خور قهرمانی است و بازیکنان نیز متوجه این مشکل هستند.

مدافع سابق پرسپولیس در جدال پرسپولیسی ها که برای قهرمانی می جنگند و مسی که برای سقوط نکردن بازی می کند یک برنده دارد؟ وی گفت: همانطور که قبلا هم گفتم تیم تیم بازنده ای نیست و نباید این تیم را دست کم گرفت. مس مربی جوانی دارد که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رسانده است. از زمانی که در نساجی بودم بازی های این تیم را تماشا می کردم و به نظرم خیلی خوب بازی می کنند. شاید در نیم فصل اول شرایط برای این تیم خیلی خوب نبود چون تازه به لیگ برتر آمده بودند اما در فصل دوم پیشرفت مس بهتر شد. یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و می داند که پرسپولیس در این بازی نباید تسلیم شود. به دوست خوبم یحیی گل محمدی می گویم که پرسپولیس از همان دقیقه اول بازی سست بازی نکند.

مهدوی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، ادامه داد: از نظر فوتبالی، شانس سپاهان بیشتر است زیرا بازی های آسان تری در پیش رو دارند اما از طرفی استقلال و پرسپولیس نباید داشته باشند. از دست دادن امتیاز برای رسیدن به این نقطه. البته سپاهان هم مثل هفته قبل که به تراکتور باخت، باز هم امتیاز می گیرد. هر سه تیم شرایط بسیار خوبی دارند اما فکر می کنم از نظر تجربه پرسپولیس شانس های دیگر قهرمانی را شکست دهد.

محمدرضا مهدوی که در هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس بازی کرده است، در خصوص اینکه امسال دوست دارد کدام یک از تیم های سابق خود را قهرمان کند، گفت: خدا را شکر در هر سه تیم خوب ایرانی بازی کردم. اگر بخواهم در مورد فوتبال صحبت کنم باید بگویم که سپاهان شایسته قهرمانی است چون این تیم خیلی خوب بازی می کند. هنوز طعم قهرمانی پرسپولیس با یحیی گل محمدی فرق می کند، چون اغراق نمی کنم، اما وقتی پرسپولیس قهرمان می شود، مثل این است که یک ایرانی قهرمان شده است، چون این تیم همه جا هوادار دارد. من با سپاهان و استقلال قهرمان شدم اما قهرمانی پرسپولیس طعم دیگری دارد و شادی هوادارانش را در هیچ تیمی ندیده ام.

دیدگاهتان را بنویسید