پیروزی برای استقلالی های یک بازی زیبا مهمتر است/ بازیکنان خارجی معیارهایی را که ما تعیین کرده ایم ندارند


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809224

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان خارجی معیارهای مورد نظر ما را برای جذب نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: فردا بازی سختی با یکی از بهترین تیم های لیگ برتر خواهیم داشت. استقلال تیمی است که تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده است و کسب سه امتیاز برای آنها مهمتر از انجام یک دیدار زیباست.

وی گفت: ما توانسته ایم تا حدودی بر برخی از مشکلات هفته گذشته فائق آییم.

سولدو با بیان اینکه از آمادگی تیم برای نیم فصل اول راضی است، گفت: یک هفته خوب تمرین کردیم. اما به دلیل بیماری عروق کرونر، کمی تاخیر در آماده سازی تیم ایجاد شد. متأسفانه برخی از اعضای تیم در بازی گذشته دچار بیماری قلبی شدند و امیدوارم همه مردم با استقلال در این بازی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی گفت: تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل انجام دادیم. بازیکنان خارجی معیارهایی را که ما تعیین کرده بودیم مانند کیفیت بالا و آمادگی نداشتند. بنابراین به سراغ بازیکنان میزبان رفتیم و موفق شدیم چند بازیکن را به پست های لازم در تیم اضافه کنیم. امیدوارم این بازیکنان در تیم رقابت ایجاد کنند و به ما در ادامه رقابت کمک کنند.

سولدو در پایان درباره تیم محروم و مصدومی که با استقلال بازی می کند، گفت: عبدالله حسینی و محمد مسلم پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید