پیروزی سپاه بر ناوهای آمریکایی یک اقدام استراتژیک بود

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783033

سردار رستمعلی آتانی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ نیروی دریایی ارتش و سپاه باید به یک نیروی راهبردی تبدیل شوند. همچنین پیروزی سپاه در مقابل حرکت تهاجمی ناوهای آمریکایی در آب های خلیج فارس و سرقت ناموفق آنها از نفتکش ایرانی، اقدامی راهبردی از سوی سپاه مقتدر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رستمعلی آتانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ وی با اشاره به اینکه قله های پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی ادامه دارد، گفت: نیروهای سپاه با تجهیزات روز در مقابل آمریکا قرار دارند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری؛ نیروی دریایی ارتش و سپاه باید به یک نیروی راهبردی تبدیل شوند. همچنین پیروزی سپاه در مقابل حرکت تهاجمی ناوهای آمریکایی در آب های خلیج فارس و سرقت ناموفق آنها از نفتکش ایرانی، اقدامی راهبردی از سوی سپاه مقتدر بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: آمریکایی ها به دنبال محاصره نفتکش ایرانی و غارت نفت آن در مقابل دیدگان همه هستند. به هر حال دست او را قطع می کنیم و این آموزش را از قرآن آموخته ایم.

جلوی آدم ربایی های آمریکایی ها را در آب های نیلگون خلیج فارس گرفتیم

آتانی گفت: ما جلوی دزدی آمریکایی ها را در آب های نیلگون خلیج فارس گرفتیم و آن را در دایره قدرت خود گرفتیم. آمریکایی ها برای متاسف شدن ما هر کاری کردند، همه موشک هایشان را به سمت ما نشانه رفتند، اما ناکام ماندند.

این مقام مسئول گفت: ما فکر نکردیم و اسلحه هایمان را در ساحل برای آمریکایی ها آماده کردیم و به آنها شلیک کردیم و گفتیم با آتشی که داریم نسوزند. ما هم در زمانی که عده ای به آمریکایی ها اعتماد کردند و قدرت کشور را به گدایی آمریکا گره زدند، اقتدار خود را نشان دادیم و آمریکا را شکست دادیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید