پیشرفت فیزیکی 50 درصدی عملیات ساخت فرهنگسرای باخمن یزد


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839273

این را معاون امور زیربنایی و حمل و نقل عمومی شهرداری یزد عنوان کرد

سلمانی ندوشن از پیشرفت 50 درصدی پروژه 100 میلیارد ریالی فرهنگسرای باخمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و حمل و نقل عمومی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه اجرای پروژه فرهنگسرای باخمن پس از چند سال وقفه از سال گذشته از سر گرفته شد، گفت: اجرای طرح فرهنگسرای باخمن از سر گرفته شد. بیش از 30000 متر مربع که شامل ساختمان فرهنگسرای با زیربنای 4300 متر مربع، سه زمین ورزشی روباز، پارک و مسیر دوچرخه سواری است که تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین وام آماده بهره برداری توسط پایان امسال . .

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل عمومی شهرداری یزد با اشاره به اینکه 3 هزار و 200 متر مربع از زیربنای ساختمان فرهنگسرا به اتمام رسیده است، گفت: موکت کاری، نصب کلیه پنجره های پی وی سی و شیشه ها به پایان رسیده است.

وی افزود: با وجود 100 میلیارد ریال هزینه برای این مجموعه، پیش بینی می شود 400 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل ساختمان فرهنگسرای باخمن، زمین و فضای سبز هزینه شود.

معاون شهردار یزد در ادامه بیان کرد: فرهنگسرای باچمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی در شمال به منظور توسعه منطقه که یکی از فقیرترین و فقیرترین مناطق میراث جهانی یزد است راه اندازی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید