پیشرفت 30 تا 90 درصدی پروژه های توسعه آب و فاضلاب شهر فارسان


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838237

مدیر ویک چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

احمدرضا محمدی گفت: سال گذشته 13 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان شناسایی شد که کل وام مصوب این پروژه ها 9 میلیارد و 100 میلیون تومان است. پروژه ها بر اساس توزیع وام ها بین 32 تا 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محمدی مدیر عامل لوله کشی و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: سال گذشته 13 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان شناسایی شد که کل وام مصوب این پروژه ها 9 میلیارد و 100 میلیون تن است و تاکنون 6 میلیارد تن اعطا شده است.


وی افزود: پروژه ها بر اساس تخصیص اعتبار بین 32 تا 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که بیشتر این پروژه ها نوسازی و بازسازی هستند.


مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه های اصلی آبرسانی و فاضلاب شهر فارسان که برای سفر رئیس جمهور به استان طراحی شده است در زمینه بازسازی شبکه با عمر طولانی است.


محمدی به اقدامات قابل توجه انجام شده در سال 1400 در شهرک فارسان اشاره کرد و گفت: مهندسی مجدد، اصلاح، افزایش ظرفیت و افزایش آب از چسمه ماری، اخذ مجوز کشوری ماده 23 اعتبارات اعتباری شهرک کالیسه، انجام مطالعات پساب در شهرهایی مانند پردنجان، سلیس، کران و دهچمه و غیره. از جمله این اقدامات است.


وی با بیان اینکه در شهرستان فارسان حدود 5 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده وجود دارد و آمادگی لازم برای انتقال این فاضلاب به صنعت این شهرستان وجود دارد، ادامه داد:


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید