پیشروی نیروهای عزالدین القسام در مقابل حمله اسرائیلی در شمال غرب غزه

مبارزان گردان‌های قسام در دو محور جنوب و شمال غزه به درگیری شدید با اشغالگران اسرائیلی پرداختند، همچنین تانک ارتش صهیونیستی با راکت منهدم شد.


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الجزیره، یکی از فرماندهان میدانی گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در حال حاضر در دو منطقه جنوب غزه و منطقه التوأم و الکرامه در شمال غرب غزه درگیری‌های شدیدی با اشغالگران اسرائیلی دارند.

این فرمانده قسام بیان کرد: نیرو‌های ما در حال جنگ سنگین در مناطق جنوب شهر غزه و منطقه التوام و الکرامه در شمال غرب غزه هستند. در طول این درگیری، تجهیزات نظامی اسرائیلی که به مناطق شمال و جنوب غزه نفوذ کرده بودند، دستخوش ویرانی شده‌اند.

قسام اعلام کرد: ما نظامیان صهیونیست را پس از ورود به ساختمانی در بیت حانون شکست دادیم. ما بولدوزر و ماشین آلات نظامی که مسیر را برای نیرو‌های پیاده باز می‌کردند را هدف قرار دادیم.

گردان‌های قسام اعلام کردند که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی که وارد شرق محله زیتون در غزه شده بود، با استفاده از راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده‌اند، که در نتیجه آتش‌سوزی در تانک به وجود آمده است.

این در حالی است که چند دقیقه پیش، خبرنگار الجزیره از حرکت تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال غرب غزه و جنوب آن خبر داده و اعلام کرده است که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی با پشتیبانی گسترده هوایی و دریایی در حال پیشروی هستند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید