پیشنهادات جدید برای ستاره تیم ملی

پیشنهادات جدید برای ستاره تیم ملی

حالا به نقل از سایت ترکیه ای sporundibi، حسینی با بازی هایش در تیم ملی در جام جهانی توجه ها را به خود جلب کرده و می تواند در نقل و انتقالات این فصل کایسری اسپور را ترک کند. قرارداد مجید حسینی با کایسری تا پایان فصل جاری است و او در دی ماه به پیشنهادات خود فکر خواهد کرد.

باشگاه کایسری اسپور با سرمربی جدید خود با وجود محدودیت های نقل و انتقالاتی موفق شد نتایج خوبی کسب کند و مجید حسینی یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود.

با این حال قرارداد این بازیکن ایرانی در پایان فصل به پایان می رسد و او هم اکنون چند پیشنهاد پیش روی خود دارد. پیش از آن باشگاه شارلوا بلژیک و چند باشگاه آسیایی برای جذب حسینی تلاش کردند و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار اوست.

به گزارش دیگر رسانه های ترکیه ای، این مدافع که از سوی کایسری اسپور پیشنهاد تمدید قرارداد شده است، تا پایان فصل صبر خواهد کرد و با توجه به پیشنهادات پیش رو تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم فوتبال کایسری در نظر دارد اردوی آماده سازی خود را در آنتالیا برگزار کند که امروز اسامی بازیکنان حاضر در این اردو اعلام شد. بر اساس اعلام باشگاه، مجید حسینی که در جام جهانی حضور دارد، 23 آذر (حدود دو هفته دیگر) به تمرینات کایسری خواهد پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید