پیشنهادات فدراسیون فوتبال به فولاد ضربه زد/ شک دارم نکونام دوباره به تیم ملی برود!


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916756

سال آینده در لیگ برتر کشتی تیمی خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی قبل از جام جهانی باعث شد در چند بازی مصدوم شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از فینال لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: با توجه به موفقیت این تیم در لیگ کشتی فرنگی، سال آینده نیز در این لیگ تیم خواهیم داشت. خوزستان قطب مبارزه ایران است و ما تصمیم گرفتیم در این عرصه فعالیت کنیم. البته هنوز راه حلی برای لیگ کشتی آزاد نداریم. امسال اولین تلاش ما در لیگ بود و اکثر بازیکنان تیم بومی استان بودند. حضور تیم فولاد در لیگ مناطق مختلف باید تقویت شود.

وی ادامه داد: در لیگ کشتی تیمی داشتیم که 97 درصد آن ها بچه های بومی خوزستان بودند. به ما پیشنهاد دادند که برای مسابقات مقدماتی و فینال کشتی گیران خارجی بیاوریم که به نظرم مناسب نبود چون هدف اصلی باشگاه فرصت دادن به کشتی گیران استان است اینجا خوزستان است.

گرشاسبی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد گفت: این تیم اکنون در امارات است و برنامه ریزی و تمرینات خوبی دارد. باچان ها پس از بازگشت از اردوی خارج از کشور، در لیگ برتز حضور خواهند داشت و سپس به هجدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا اعزام می شوند.

گرشاسبی درباره بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی در آستانه جام جهانی گفت: این پیشنهاد باعث شده در چند بازی مصدوم شویم. حالا دیگر نمی خواهم به این موضوع بپردازم اما امیدوارم این اتفاق تکرار نشود و مسئولان حرفه ای عمل کنند. اگر دوباره به نکونام پیشنهاد مربیگری در تیم ملی داده شود، فکر نمی کنم قبول کند. البته همه چیز به نظر او بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید