پیشنهاد امارات برای ستاره استقلال رسید

پیشنهاد امارات برای ستاره استقلال رسید

مهدی قیدی مهاجم استقلال که در ابتدای فصل با قراردادی قرضی یک فصل از شباب الاهلی به استقلال بازگشت، حالا دوباره مورد توجه مدیران این باشگاه اماراتی است.

در شرایطی که بوچهری مهاجم استقلال در نیم فصل با افت محسوسی مواجه شد و پس از بازگشت از لیگ امارات به لیگ برتر کشورمان، این بازیکن اکنون به اوج تمرینات خود رسیده و مورد توجه مدیران اماراتی قرار گرفته است. باشگاه.

کایدی در نیم فصل اول تنها یک پنالتی مقابل ملوان گرفت و در همان مسابقه یک گل زد اما در نیم فصل دوم درخشش فوق العاده ای داشت و توانست به عنوان بهترین گلزن تیم استقلال مطرح شود. با 8 گل او همچنین توانایی خود را در زدن پنالتی در جام حذفی و لیگ برتر برای مدیران باشگاه شباب الاهلی نشان داده است.

از نزدیکان این بازیکن مطلع شدیم که مدیران باشگاه شباب الاهلی با مهدی قیدی تماس گرفته اند و با استناد به شرایط پرداخت باشگاه استقلال و روند رو به رشدی که وی در ماه های اخیر طی کرده است، او را یکی از بازیکنان تیم خود می دانند. برای فصل بعد و این در حالی است که چندی پیش عنوان شد دو باشگاه دیگر از حوزه خلیج فارس نیز خواهان جذب مهدی کایدی هستند. با توجه به تجربه ناموفق قائدی در اولین فصل حضورش در باشگاه شباب الاهلی، باید دید این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود دارد.

3 فصل دیگر از قرارداد این بازیکن با شباب الاهلی باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید