سابقه پیشنهاد امارات برای گل محمدی چیست؟

سابقه پیشنهاد امارات برای گل محمدی چیست؟

یکی از بزرگترین دغدغه های هواداران پرسپولیس پس از پایان فصل مربوط به جدایی یحیی گل محمدی است. سرمربی موفق قرمزها پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی و پایان فصل فوتبال ایران، جملاتی را بیان کرد که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران و البته ناراحت کرد.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی، یحیی گل محمدی که تمام جام های این فصل را به دست آورد و رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد، در مصاحبه ای از احتمال جدایی اش از پرسپولیس خبر داد. یحیی که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد از مشکلات مالی باشگاه ناراحت است و همچنین با توجه به اینکه قوانین جدید نقل و انتقالات کاملاً به ضرر پرسپولیس است و یحیی به دلیل این قوانین نمی تواند برای فصل آینده ترکیب خوبی بسازد، شاید دیگر در پرسپولیس و دیگر او را روی نیمکت این تیم نخواهیم دید.

روایت های مختلفی از گل محمدی وجود دارد. عده ای می گویند که او این اظهارات را برای گرفتن ضمانت قفل کردن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده و همچنین افزایش قرارداد خود بیان کرده است و برخی معتقدند یحیی خسته است و می خواهد کمی استراحت کند یا برای یک مربی نیاز به مربی دارید. تیمی که فشار و میدانی مثل پرسپولیس ندارد. هر چه هست هواداران پرسپولیس به شدت نگران آینده تیمشان هستند و اول از همه می خواهند نیمکت نشینی تیمشان برای سال آینده را بدانند.

به احتمال زیاد پرسپولیس مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را دریافت خواهد کرد و باید ترکیبی را بسازد که بتواند با غول های آسیایی رقابت کند. بعد از دیدار درویش با یحیی تکلیف ماندن یا رفتن گل محمدی و برنامه نقل و انتقالات پرسپولیس هم مشخص می شود. نزدیکان یحیی اما معتقدند احتمال ماندن او در پرسپولیس کمتر از احتمال رفتنش است. اگرچه او با پرسپولیس قرارداد دارد، اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد خارجی برای سرمربیگری پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده است که یکی از پیشنهادات مربوط به لیگ امارات است. اما سابقه پیشنهاد امارات برای سرمربی موفق پرسپولیس چیست؟

طبق پیگیری های ما، باشگاه امارات مشتری یحیی گل محمدی است. این تیم در این فصل به لیگ برتر امارات صعود کرد و فصل گذشته در لیگ دسته دوم امارات حضور داشت. یکی از مدیران باشگاه امارات مردی ایرانی الاصل است که سال هاست در امارات زندگی می کند و گمان می رود یکی از مدیران باشگاه امارات باشد. این مرد ایرانی که علاقه زیادی به سبک کاری گل محمدی دارد به مدیران ارشد باشگاه امارات پیشنهاد داده است تا با یحیی مذاکره کنند. مبلغی که برای استخدام گل محمدی در نظر گرفته شده بین 600 تا 700 هزار دلار است اما هنوز پیشنهاد رسمی به یحیی ارائه نشده است. یحیی پس از فینال جام حذفی و کسب هر جام ممکن با پرسپولیس به همراه خانواده به ترکیه رفت تا استراحت کند.

یحیی قرار است تا پایان هفته جاری به ایران بازگردد و قرار است فصل آینده خود را برای پرسپولیس مشخص کند. حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا و البته تقاضاي هواداران پرسپوليس از ماندن او در تيم خود، بزرگترين انگيزه يحيي براي ماندن احتمالي در پرسپوليس است، اما هنوز نمي توان به طور قطعي درباره آينده يحيي صحبت كرد. سرمربی تیم قهرمان ایران.

دیدگاهتان را بنویسید