پیشنهاد جالب اسکوچیچ / سرمربی استقلال برای تیم ملی!

محمد احمدزاده درباره تساوی ایران در جام جهانی قطر و همگروه دانش آموزی اسکوچیچ با تیم هایی مانند انگلیس و آمریکا گفت: به نظر من تیم ملی در گروه مرگ نبود و نمی توان گفت که گروه ما در یک گروه متعادل هستیم که ممکن است حتی به صعود هم فکر کنیم، اما البته کار آسانی نداریم. تیم های انگلیسی، آمریکایی و سومی که وارد این گروه می شوند قطعا تیم های خوبی هستند و باید به قطر با برنامه ریزی خوبی که بتواند بازی های خوبی انجام دهد و شانس پیشرفت داشته باشد.

وی درباره حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی گفت: طبیعی بود اما به نظر من نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و نیاز به مربیانی داریم که پخته تر از الان هستیم. اسکوچیچ باید با تجربه بیشتری به جام جهانی برود و به نظرم گابریل پین سرمربی استقلال گزینه خوبی برای حضور در کادر فنی تیم ملی است. او تاثیر خود را در استقلال نشان داده و می تواند به بهبود خط دفاعی تیم ملی کمک کند.

سرمربی سابق ملوان درباره نتایج خوب این تیم در لیگ دسته اول نیز گفت: مازیار زارع و پیمان نوری که از مکتب ملوان هستند با کمک آقای رشیدپور کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها تبریک گفت. ملوان تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر شاهد بازگشت این تیم جا افتاده به جایگاه واقعی خود باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید