پیشنهاد ستاره خارجی استقلال برای خروج از ایران

پیشنهاد ستاره خارجی استقلال برای خروج از ایران

آرتور کوین یاماگا، مدافع فرانسوی 26 ساله استقلال که در دقیقه 40 دربی برگشت مصدوم شد، این روزها در تلاش است تا برای رسیدگی به برخی مسائل شخصی به کشورش بازگردد.

باشگاه استقلال که باید بخشی از طلب این بازیکن (180 هزار دلار) را به صورت نقدی به یکی از بانک های تهران می پرداخت، روز گذشته (یکشنبه 20 اردیبهشت) با پیشنهاد جدیدی از سوی یاماگا مواجه شد. این بازیکن فرانسوی از باشگاه خواست تا این مبلغ را از پولی که به او می پردازند به حساب اداره مالیات واریز کند تا از محرومیتش به دلیل پرداخت نکردن مالیات قراردادش خلاص شود تا برای سفر به فرانسه مشکلی نداشته باشد.

یکی از افراد نزدیک به استقلال در این باره به خبروژی گفت: ما هیچ نگرانی بابت رفت و برگشت یاماگا نداریم. کاملا می دانیم. او به ما قول داد به محض اتمام کارش به تهران برگردد. برخی او را با لوکادیا مقایسه می کنند، اما اخلاق یاماگا با لوکادیا قابل مقایسه نیست. او استقلال را خیلی دوست دارد.”

یاماگا در روزهای اخیر برای رفع مشکل همسترینگ و رسیدن به دیدارهای پایانی استقلال در این فصل تحت فیزیوتراپی بوده است. در همان زمان باشگاه استقلال اعلام کرد که این موضوع در حال حل شدن است تا یاماگا به کار خود رسیدگی کند و به تهران بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید