پیشکسوت تیم استقلال: برای من دعا کنید

پیشکسوت تیم استقلال: برای من دعا کنید

علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال که آذرماه گذشته به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان فیروزگر بستری بود، پس از گذراندن دوره درمانی پیوند کلیه در بیمارستان لبافی نژاد بستری شد.

علی چینی در این خصوص گفت: در حال حاضر برای انجام مراحل سم زدایی در بیمارستان لبافی نژاد بستری هستم. سپس باید توسط پزشکان گوش و حلق و بینی تحت درمان قرار بگیرم تا بتوانم کلیه بگیرم.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به شرایط فعلی خود تصریح کرد: حالم خیلی خوب نیست و امیدوارم این روزهای سخت بالاخره عاقبت به خیری برایم داشته باشد اما فعلا باید کارهای مقدماتی برای گرفتن کلیه را انجام دهم. که می توانم یک کلیه جدید دریافت کنم.

هیچ هزینه ای ندارد. علی چینی که سرمربی تیم ملی فوتبال پیوندی کشورمان است، پیش از این یک بار عمل پیوند کلیه را انجام داده است، اما ظاهراً کلیه قبلی که به بدنش پیوند زده شده، کار نکرده و اکنون باید برای پیوند جدید اقدام کند.

چنی در ادامه صحبت های خود با اشاره به گروه خونی خود گفت: گروه خونی من مثبت است و امیدوارم در روزهای آینده بتوانم کلیه ای با همان گروه خونی متناسب با گروه خونی خود پیدا کنم. به همه فوتبالدوستان التماس می کنم. به خصوص هواداران استقلال و امیدوارم تیم محبوبم در این هفته مقابل ذوب آهن به حق خود برسد. هر چند در دیدار قبلی مقابل فولاد شکست خوردند و مقابل استقلال به برتری خالص دست یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید