پیشکسوت پرسپولیس از تیم یحیی دل خوشی ندارد

پیشکسوت پرسپولیس از تیم یحیی دل خوشی ندارد

ضیاء عربشاهی درباره برد پرسپولیس مقابل سلوان در هفته دهم لیگ برتر اینطور گفت: باید قبول کنیم که پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد اما مهم 3 امتیازی بود که قرمزها برای افزایش برتری گرفتند. دوست ندارم تیمی که طرفدارش هستم نتواند چند موقعیت گلزنی ایجاد کند. پنج بازی انجام دادیم و در آن پنج بازی فقط پنج موقعیت گل ایجاد کردیم و با نتایج بسیار نزدیک از سد حریف گذشتیم.

وی افزود: اینکه پرسپولیس برد خیلی خوب است اما سبک و نحوه بازی قرمزها اصلا به دل هواداران نمی چسبد، پرسپولیس تیم بزرگی است که همیشه با بازی های زیبا پیروز می شود و قهرمان می شود.

عربشاهی همچنین خاطرنشان کرد: فصل گذشته قبول دارم که پرسپولیس از نظر بازیکن مشکل داشت اما در این فصل این تیم با بازیکن مشکلی ندارد و در هر پستی بازیکنان باتجربه ای دارد بنابراین معتقدم پرسپولیس باید با اقتدار بازی کند و امتیاز بگیرد. در دیدار مقابل ملوان پرسپولیس تنها یک فرصت گلزنی داشت و گلزنی کرد.

هافبک سابق سره پوشان در پایان به دیدار مقابل مس کرمان در هفته یازدهم اشاره کرد و گفت: پرسپولیسی ها این فرصت را دارند که یک بازی زیبا در این هفته در یک بازی خانگی انجام دهند تا هواداران از آن لذت ببرند. قهرمان باش امیدوارم پرسپولیس روز پنجشنبه کرمانی را شکست دهد و یک بازی جمعی پسند با گل های فراوان ارائه کند و ترس را در دل حریف بیاندازد.

دیدگاهتان را بنویسید