خدمت جهادی در خوزستان خوشی ها و سختی های زیادی دارد

وی با توصیه به مسئولان برای اجرای چنین مدلی برای افزایش خدمات رسانی به مردم، افزود: انسان هر کجا که باشد و هر کاری می خواهد انجام دهد باید خدا را در نظر داشته باشد زیرا انقلاب اسلامی با خون شهدا به این مرحله رسیده است. رسیدن و ادامه راه چیزی جز خدمت به مردم نیست، پس اگر شخص یا سازمانی به دنبال خدمت جهاد در راه خدا باشد، قطعاً خداوند نیز عاقبت آن عمل را خواهد داشت و برکت خواهد داد.

فرمانده حضرت ولی عصر(عج) گفت: در استان خوزستان به دلیل جغرافیای وسیع، مشکلات و محرومیت های فراوان، خدمت جهادی شیرین و سختی های فراوان است. سپاه خوزستان و همکاران ما نیز به سختی به دنبال خدمت به مردم در جهت اعتلای انقلاب اسلامی هستند.» آنها با معایب دست و پنجه نرم می کنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه الگو و روحیه جهادی همکاران ما در سپاه خوزستان برگرفته از الگوی مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: سپاه خوزستان الگوبرداری شده از نقشه راهی است که مقام معظم رهبری برای خدمت ایثارگرانه و جهادی به مردم ترسیم کرده اند. مردم. ، موفق به کسب رتبه برتر در مسابقات کشوری و جشنواره مالک اشتر که مهمترین جشنواره کشوری است، شبانه روز تلاش کرد، این موفقیت حاصل تلاش همه برادران و خواهران شاغل در سپاه حضرت است. ولی عصر (عج) و خادم هم هستم، افتخار حضور در کنار این عزیزان را دارم.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه در خوزستان جای کار بسیار باقی مانده است، یادآور شد: مردم محروم که در مناطق دور افتاده در حاشیه زندگی می کنند چشم به خدمت رسانی هستند. سپاه، بنابراین آنها بیشترین – رتبه بالا را کسب می کنند. سپاه خوزستان به این معنا نیست که امسال عزیزان رتبه برتر را کسب کرده اند، کم کار می شوند. البته تداوم خدمت جهادی برکات معنوی زیادی دارد که در روزهای سخت و حساس تصمیم بر خدمت بیشتر به مردم است.

سردار شاهوارپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جایگاه و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتداری است و امانتداری وظیفه مسئولان است، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری رأس بیان و رهبری است. مسئولان توجه داشته باشند، عدم انجام مسئولیت به معنای خیانت در امانت یک مردم و شهید است. مسئولانی که از مسئولیت خود فرار می کنند خائن به مردم و کشور هستند و نتیجه بی توجهی آنها مشکلاتی است که امروز بر کشور و مردم تحمیل شده است.

فرمانده سپاه خوزستان به مسئولانی که توانایی خدمت رسانی جهادی به مردم را ندارند توصیه کرد و گفت: جمهوری اسلامی در این برهه باید به تمام معنا خدمت کند. کسانی که برای منافع مادی و دنیوی به دنبال مناصب و مناصب هستند، به خود و مردم خیانت می کنند، اما اگر خدمت جهادی در جمهوری اسلامی با نگاه معنوی در مناصب و مناصب انجام شود، مردم طعم شیرین خدمت فداکارانه را خواهند چشید.

دیدگاهتان را بنویسید