پیش دبستانی ها و مهدکودک های استان تهران تعطیل شد

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791892

معاون استاندار تهران گفت: پیش دبستانی ها و مهدهای کودک استان تهران تعطیل و مدارس مناطق ۲۲ گانه تهران و ری، پاکدشت، پیشوا، ورامین، جوادآباد، کرچک، اسلام شهر و چهاردانگه غایب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابد ملکی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری هوا در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاخص آلودگی هوا برای گروه های حساس ناسالم است. و مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای همه گروه ها قرار دارند.

وی گفت: پیش دبستانی ها و مهدهای کودک استان تهران تعطیل است و مدارس مناطق 22 گانه تهران و ری، پاکدشت، پیشوا، ورامین، جوادآباد، کرچک، اسلامشهر و چهاردانگه به ​​صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

معاون استاندار تهران در تشریح دیگر مصوبات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا افزود: جلوگیری از تردد خودروها و موتورسیکلت های آلاینده بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودروهای سنگین دیزلی، فعالیت های کلان شهرسازی، جلوگیری از تردد اتوبوس در مینی بوس ها. در پایانه های مسافربری و نظارت بر جلوگیری از سوزاندن زباله و زباله از دیگر مصوبات جلسه امروز است.

وی افزود: استقرار پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر در نقاط آلوده و پرتردد شهر، تعطیلی موقت اماکن صنعتی موثر در تشدید آلودگی هوا از جمله کارگاه های تولید بتن، آسفالت و شن و ماسه، ممنوعیت استفاده سوخت مایع در کارخانجات انرژی و صنایع مجاور شهر تهران، توصیه غیرحضوری کلاس های دانشگاهی و توصیه به شهروندان برای عدم فعالیت بدنی و ورزشی در فضای باز از دیگر مصوبات این جلسه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید