پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافرتی در نوروز از 10 اسفند آغاز می شود

پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافرتی در نوروز از 10 اسفند آغاز می شود

رونو : قائم مقام سازمان راهداری از آغاز فروش اولیه بلیت های جاده ای نوروزی از 10 اسفندماه خبر داد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، فروش اولیه بلیت های سفر نوروزی از 10 اسفندماه آغاز می شود. حمیدرضا شهرکی ثنوی در حاشیه دومین همایش ملی ویدئو کنفرانس سفر نوروزی به همت استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: از ناوگان پیش فروش می شود.

وی گفت: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به این دلیل است که در صورت تصمیم گیری در ستاد ملی بر ضد ولیعهد، تعهد و نارضایتی وجود نخواهد داشت.

شهرستان ثانویه یادآور شد: پیش از فوران تاج در نوروز سال 1398 بیش از هفت میلیون جابجایی زمین در کشور به ثبت رسیده بود. .

وی تاکید کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای علیرغم برنامه‌ریزی‌هایی که در خصوص سفرهای نوروزی انجام داده، منوط به تصمیم ستاد کل کشور است و پیش‌بینی‌های لازم برای تغییرات احتمالی در برنامه‌ها برای سفر ایمن و مطلوب مسافران انجام شده است. در نظر گرفته شده است.”

وی ادامه داد: تمام تلاش این سازمان بر این است که بستر مناسبی برای سفر ایمن و مطلوب مردم در تعطیلات نوروزی فراهم شود.

شهرکی سانوی افزود: هم اکنون 14 هزار اتوبوس، 24 هزار دستگاه کامیونت و 30 هزار شماره ثبت عمومی از طریق اتحادیه ها، مراکز و شرکت های حمل و نقل در راه خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: در جلسات مختلف هماهنگی و با توجه به رایزنی های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه ارائه تسهیلات به رانندگان، باید مشکلات آنها رفع و در صورت نیاز به تعمیرات ناوگان، انجام شود.

شهرکی سانوی افزود: در حال حاضر بیش از 98 هزار راننده در بیش از 2 هزار و 400 شرکت حمل و نقل ساماندهی شده و وظیفه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مردم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه مقاطع استانی در روش های نوروزی امسال در نظر گرفته شده است، گفت: این روش ها به منظور رعایت حقوق مردم و تردد بین شهرستان های استان به سفرهای درون استانی توجه ویژه ای داشته است.

به گفته شهرکی سانوی، هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، روان سازی و تسریع در ارائه خدمات متناسب با شان و منزلت مردم است و این سازمان با توجه به نظارت ها همواره در تلاش است تا از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر ایمن استفاده کند.

وی یادآور شد: فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت بر روی اتوبوس‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سامانه متمرکز ترافیک و پلیس در تلفن‌های اعلام‌شده تماس یا پیامک ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید