پیکان قرمزها در خرید این مهاجم ناکام ماندند

روزنامه آلمانی Abend Zeitung در خبری اختصاصی مدعی شد که تاتنهام پیام عجیبی به بایرن مونیخ ارسال کرده است، در حالی که بیشتر گزارش های منتشر شده در رسانه های آلمانی نشان می دهد که بایرن بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است. اما امروز فضای دیگری بر این رسانه ها حاکم است.

روزنامه آبند سایتونگ که در شهر مونیخ منتشر می شود بیانیه ای را منتشر کرد که با سر و صدای زیادی همراه بود. آبند سایتونگ می گوید از منابع نزدیک به بایرن مونیخ مطلع شده است که تاتنهام به باشگاه آلمانی پیام داده و اعلام کرده که از فروش هری کین پشیمان است و این مهاجم انگلیسی اصلا فروشی نیست!

این روزنامه می نویسد که مشخص نیست این اعلام جدید تاتنهام یک تاکتیک مذاکره از سوی دنیل لوی رئیس باشگاه است یا اینکه باشگاه انگلیسی واقعاً قصد فروش ندارد؟ آبند سایتونگ مدعی است که بایرن بی تقصیر نیست و صبر تاتنهام را با سرازیر شدن پیشنهادات فرسوده کرده است. حالا توپ از بایرن در زمین قرمزهاست و حالا نه با حرف هایشان بلکه با پیشنهاد جدیدشان می توانند ثابت کنند که چقدر هری کین را می خواهند.

واقعیت این است که پیام تاتنهام را نمی توان یک تاکتیک مذاکره دانست. این باشگاه در صورت از دست دادن هری کین در فصل آینده درآمد قابل توجهی را از دست خواهد داد و به همین دلیل ممکن است باشگاه در نهایت به این نتیجه رسیده باشد که حتی پیشنهاد نزدیک به 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ نیز نمی تواند آنها را بابت از دست دادن هری کین جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید