43 سال علیه جمهوری اسلامی توطئه کردند و ناکام ماندند/ خویشتنداری پاسداران به دلیل صبر و هوشمندی


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911756

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 43 سال است علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه کرده و شکست خورده است، گفت: وی گفت: این شورش ها چهره واقعی برخی افراد را نمایان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم افسران نیروی انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در رشت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: پلیس در تلاش است تا مردم را آرام کند و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش زنان و مردان و فرزندان این مرز و بوم به کار گرفت و از این رو سربلندی داد. زندگی او مطابق اخلاص.

وی با بیان اینکه برای امنیت و آرامش مردم افتخار ما هستند و با متجاوزان به حقوق این ملت مخالفیم، تصریح کرد: امنیت حاکم در کشور مرهون رشادت های رزمندگان و فرزندان این مرز و بوم است. سرزمین و رزمندگان ما با اتکا به آیات الهی با تمام دنیای کفر و استکبار روبرو شدند و بخشی از این سرزمین پاک ایران اسلامی را در اختیار دشمنان قرار ندادند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و در این مسیر چاره ای جز حرکت در مسیر قرآن کریم و پیروی از سیره انبیا و ائمه عطار(ع) نداریم. ص). وی گفت: پلیس ایران اسلامی با دنیا متفاوت است زیرا پلیس ما بر اساس اعتقادات خود عمل می کند و جان خود را برای امنیت مردم می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که رمز موفقیت این شهید را اخلاص، ایمان به خدا، رهبری و مردم مداری می دانست، اشاره کرد و افزود: سرلشکر رشید اسلام شهید سلیمانی یک نخبه تمام عیار در عرصه نظامی و توانمند است که در عرصه بین المللی حضور داشت و فرماندهی جهادگران را برعهده داشت.

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هر چند چند هفته ای در کشور دردسر ایجاد می کردند، اما هوشیاری و درایت مردم و اقتدار حافظان نظم و امنیت همه توطئه ها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: آنها جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران شروع کردند، تمام توان خود را وارد میدان کردند و در این مدت کاری نکردند اما در مقابل هوشیاری و بصیرت مردم و اراده پاسداران شکست خوردند. .

وی با بیان اینکه مابقی تحرکات آنها قطعا به شکست منجر خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز مردم، رزمندگان، بزرگان، علما، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قوی تر از گذشته برای نظام، انقلاب و امنیت ایستاده اند. از مردم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این اغتشاشات منجر به افشای چهره واقعی برخی افراد شده است، کسانی که دور از ملت هستند شعارهای حمایتی می دهند اما در واقعیت اینگونه نیست.

وی خویشتنداری نیروهای امنیتی را نتیجه صبر، هوشمندی و درایت آنان دانست و افزود: توان و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی بسیار بالاست، ما در کشور اقتدار زیادی داریم.

سردار اشتری گفت: مهم است همه کسانی که قصد سوء استفاده دارند و آرزوی کشور ما را دارند بدانند که 43 سال علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه کرده اند و موفق نشده اند قدرت امنیتی و اطلاعاتی کشور ما بسیار است. گذشته است

وی با بیان اینکه مطمئنا آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و به اوج خواهیم رفت، تصریح کرد: البته این مسیر پرفراز و نشیب و سختی است اما به یاری خداوند امام زمان (عج)، هدایت و هوشیاری. رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم قطعا به اوج خواهیم رسید.

سردار اشتری اساس همه چیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کلام الله مجید دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، پیروزی ما و دفاع مقدس ما ریشه در قرآن کریم دارد.

وی گفت: اینکه مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات با دشمنان تمام دنیا روبرو شدند بر اساس آیات الهی و مشیت الهی بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌های مخملی که در کشورهای دیگر رخ داد بسیار ضعیف‌تر از هجمه‌هایی بود که به ملت ما وارد شد، اما نتوانستند ملت ایران را نابود کنند. این اعتقاد آنها بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید