چراغ سبز دستیار سابق دل بوسکه برای دیدار پرسپولیس

چراغ سبز دستیار سابق دل بوسکه برای دیدار پرسپولیس

پس از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس، هنوز جانشین او مشخص نشده است. تاکنون گزینه های زیادی برای جایگزینی مطهری با یحیی گل محمدی مطرح شده است و سرمربی پرسپولیس برای شروع مذاکره با این افراد 2 گزینه را برای مدیران پرسپولیس انتخاب کرده است. با توجه به اختلاف مالی فاحش گزینه های یحیی با باشگاه پرسپولیس، حضور آنها در این تیم منتفی شد.

بنابراین لازم بود یحیی گزینه جدیدی را در باشگاه معرفی کند تا اقدامات لازم برای جذب او انجام شود. اخیرا پس از حذف 2 گزینه اصلی، گزینه های زیادی برای کمک به یحیی گل محمدی در پرسپولیس معرفی شده اند که هنوز هیچ کدام تایید نشده اند. یکی از این افراد پائولو منزز سرمربی اسپانیایی است که سابقه کمک به ویسنته دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا را دارد.

او سابقه سرمربیگری در لیگ هند را نیز دارد و سابقه رویارویی با ذوب آخان در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد. بعد از اینکه شایعه شد این مربی یکی از گزینه های دستیار یحیی گل محمدی است، با او تماس گرفتیم تا حقیقت را جویا شویم.

منزس در گفت و گو با خبروشی درباره پیشنهاد پرسپولیس گفت: به مردم ایران سلام می کنم و بسیار خوشحالم که با شما صحبت می کنم. در این چند روز افراد زیادی به من پیام داده اند اما واقعیت این است که هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده ام و هیچکس از این باشگاه با من تماسی نداشته است.

من فوتبال ایران را می شناسم و زمانی که در هند بودم مقابل یک تیم ایرانی بازی کردم. می دانم پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های آسیاست و هواداران زیادی دارد. با این حال تا آن لحظه هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس نداشتم.

دستیار سابق دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا در خصوص اینکه آیا در صورت دریافت پیشنهاد از پرسپولیس حاضر به حضور در ایران خواهد بود، گفت: من عاشق کارم هستم و قطعا از پیشنهاد باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس استقبال خواهم کرد. اگر پیشنهادی داشته باشم آن را بررسی می کنم چون بی صبرانه منتظر کار در ایران و پرسپولیس هستم.

دیدگاهتان را بنویسید