چراغ سبز ستاره خارجی گران قیمت استقلال و نکونام

چراغ سبز ستاره خارجی گران قیمت استقلال و نکونام

این روزها مصدومیت همزمان ایمان سیلامی و محمدحسین مرادمند باعث شده جواد نکونام از روزی چسمی که هافبک دفاعی محسوب می شود در پست دفاع میانی استفاده کند و صالح حردانی نیز تا آمدن استقلال در آن پست برای آبی ها بازی خواهد کرد. با یک تیم 11 نفره بیرون

یکی از بازیکنانی که استقلال برای تقویت خط دفاعی به او علاقه دارد، رافا است که فصل گذشته در استقلال بازی می کرد. او تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد اما از آنجایی که این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن کوتاهی کرده بود، با فسخ یک طرفه قرارداد، درخواست دریافت دستمزد خود را از باشگاه استقلال کرد و فیفا نیز در این خصوص باشگاه استقلال را محکوم کرد. مورد. . سیلوا برای دریافت کامل دستمزد خود از استقلال در این فصل به هیچ تیمی نپیوسته و طبق اخبار منتشر شده تمایل خود را برای بازگشت دوباره به اردوی آبی پوشان اعلام کرده است. البته باشگاه استقلال باید مطالبات فصل گذشته این بازیکن را پرداخت کند و دستمزد او را برای فصل جاری در دستور کار قرار دهد. در این صورت استقلال در تعطیلات زمستانی مدافع خوبی خواهد داشت.

این اتفاق به نفع استقلالی ها می افتد زیرا با استفاده از این بازیکن باید دستمزد او را بپردازند اما در غیر این صورت باید هزینه تعطیلات این مدافع برزیلی را در خانه بپردازند.