چرا سرمربی سابق منچستریونایتد به تیم ملی راه پیدا نکرد؟

چرا سرمربی سابق منچستریونایتد به تیم ملی راه پیدا نکرد؟

در شرایطی که دراگان اسکوچیچ در جلسه مدیران فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف ادامه همکاری خود با تیم ملی حاضر شد، اخبار رسیده حاکی از احتمال زیاد برکناری اسکوچیچ است.

چند روز پیش سایت فوت مرکاتو در خبری اعلام کرد سولسشر برای جایگزینی اسکوچیچ اولویت فدراسیون فوتبال ایران است. البته این سایت در ادامه گزارش خود مدعی شد که این مربی نروژی قصد همکاری با تیم ملی ایران را ندارد و مدیر رسانه ای تیم ملی این خبر را تکذیب کرد.

سولسشر که از 19 دسامبر 2018 تا 21 نوامبر 2021 هدایت منچستر را بر عهده داشت، حداقل در فضای مجازی چهره محبوبی در بین فوتبالدوستان ایرانی به حساب نمی آید. کافی است توئیت های منتشر شده درباره او را بخوانید تا متوجه شوید حتی اگر فدراسیون با این مربی 49 ساله موافقت می کرد، کمتر کسی از حضور او روی نیمکت تیم ملی استقبال می کرد.

از نظر منتقدان این مربی نروژی او گزینه مناسبی برای تیم ملی ایران نیست و توانایی تخریب بهترین بازیکنان تیم ملی را دارد!

در توییت هایی که ساخته شد با انواع ادبیات که طبیعتاً برخی از آنها قابل انتشار نیست. با انتشار خبر علاقه فدراسیون به این مربی شوخی شد تا مشخص شود حداقل در فضای مجازی هیچکس یکی از بازیکنان مورد علاقه الکس فرگوسن را دوست ندارد. این سوال در نوع خود بسیار عجیب است و فوتبالدوستان ایرانی انتظار مربی بهتری نسبت به سرمربی سابق منچستر برای تیم ملی دارند.

اگرچه برخی معتقدند او با شناخت خوبش از انگلیس و ولز می تواند برای تیم ملی فوتبال ایران مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید