چرا هافبک کاله نوی در پرسپولیس محبوبیتی نداشت؟

چرا هافبک کاله نوی در پرسپولیس محبوبیتی نداشت؟

پس از برد پرسپولیس مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی، سوال جالبی از محمد خدابندلو هافبک فعلی گل گهر پرسیده شد که او نیز پاسخ جالبی به این سوال داد.

ماجرا از این قرار است که خدابندلو از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و برای حمایت از تیم محبوبش در برخی مسابقات به ورزشگاه رفته است. حتی در دربی سال 90 که با برتری 3 بر 2 و نمایش دراماتیک پرسپولیس با هت تریک ایمون زاید همراه بود، خدابندلو در ورزشگاه حضور داشت اما با زدن گل دوم تیم محبوبش ورزشگاه را ترک کرد.

محمد در هنگام خروج از ورزشگاه با خبرنگار برنامه نود مصاحبه کرد و از اینکه تیم محبوبش نتوانسته به نتیجه برسد انتقاد کرد. خدابندلو در آن دیدار حتی موفق به دیدن گل های ایمون زاید و کامبک رویایی پرسپولیس نشد و با روحیه بدی ورزشگاه را ترک کرد. زمانی که بحث حضور این بازیکن در تابستان مطرح شد، فیلم مصاحبه او با برنامه 90 در اینترنت پخش شد و بعد از بازی گل گهر و پرسپولیس، این بازیکن در واکنش به این ویدئو و البته تقابل با تیم محبوبش گفت: بازی مقابل پرسپولیس برای من سخت بود اما بازیکن گلزنی هستم و به این تیم متعهد هستم. باید تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم بگذارم. امیدوارم آنچه می خواهم در آینده اتفاق بیفتد.

محمد که پرسپولیسی است رویای پوشیدن پیراهن این تیم را دارد و در تابستان به آن نزدیک شد اما نتوانست با تیم محبوبش قرارداد ببندد. خدابندلو در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود اما سرمربی این بازیکن برای این بازیکن 22 ساله پیشنهاد عجیبی به پرسپولیس داد و مبلغ زیادی را طلب کرد. همچنین این ایجنت مطرح که بازیکنان زیادی در فوتبال ایران و تیم های صاحب نام دارد، از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که این مبلغ را جداگانه به او پرداخت کند که با مقاومت جدی درویش و همکارانش مواجه شد.

حتی درویش مدیرعامل پرسپولیس هم بدون ذکر نام در همان زمان سوالی را مطرح کرد که مشخص بود منظورش از خدابندلو مدیرعامل پرسپولیس است. درویش در این خصوص گفت: یکی از بازیکنان جوانی که خیلی می خواست 3 هفته مانده به پایان فصل به دفتر ما آمد و اعلام کرد که دوست دارد با پرسپولیس قرارداد ببندد و از همان دوران عاشق این تیم بوده است. یک کودک.

من هم به او گفتم که این کار غیراخلاقی است چون چند هفته دیگر لیگ بود. این بازیکن پس از پایان لیگ برتر به همراه فردی به دفتر باشگاه آمد که خود را مدیر برنامه های این بازیکن معرفی کرد اما با کمال تعجب درخواست مبلغی عجیب برای این بازیکن جوان کرد. مبلغی که قبل از پایان لیگ با او توافق شد با مبلغی که ایجنتش در جلسه بعدی به ما گفت، 200 درصد تفاوت داشت.

این مشکل باعث لغو توافقات شد و پرسپولیس به خواسته های ایجنت این بازیکن عمل نکرد و حالا بعد از انگیزه های مثبت خدابندلو برای بازی در پرسپولیس و علاقه ای که یحیی گل محمدی برای بازی دادن به این بازیکن دارد، این امکان وجود دارد. برای ذکر نام او نقل و انتقالات تابستانی پیش رو را دوباره در لیست خرید خود قرار دهید و شاهد حضور این بازیکن در پرسپولیس باشیم. با این حال، طرفین در این زمینه نه گفت و گو و نه مذاکره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید