چشمه های جوشان از خیابان های شهر امام حسین (ع) یاسوج + فیلم

ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795196

خرابی خط لوله آب شهر امام حسین (ع) یاسوج باعث شده تا آب آشامیدنی و تصفیه شده برای مصارف عمومی مصرف شود و چشمه های خشن در خیابان و پیاده رو ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، چند سال اخیر شاهد خشکسالی و بحران در تامین آب آشامیدنی سالم و تامین مکرر آب شرب شهر یاسوج بوده است و این اهمیت و نیاز است. استفاده بهینه از آب و همچنین صرفه جویی در مصرف را دوچندان می کند.

در شرایطی که قطعی مکرر آب، خشکسالی، تنش آبی در نقاط مختلف شهر یاسوج مشاهده می شود، اما هدررفت آب از طریق فرسودگی لوله ها و ترک ها بر مشکلات کم آبی افزوده است.

در همین راستا هر از چند گاهی در نقطه ای از شهر یاسوج شاهد پارگی لوله های آب شرب هستیم، در برخی از مناطق شهر یاسوج ساعت ها آب آشامیدنی ثابتی وجود ندارد و این مشکل شهروندان است.

یکی از اهالی شهر امام حسین (ع) درباره شکستگی لوله های آب در این مناطق گفت: بیش از یک ماه است که لوله آب شرب شهر امام حسین (ع) شکسته شده و تا به امروز نیز وجود دارد. خبری از تعمیر و تعمیر آن نیست.»

وی افزود: کوچکترین بدهی نشان می دهد که مسئولان مربوطه در حال توقف آب هستند اما هیچ اقدامی برای شکستن لوله هایی که آب شرب و طبیعی از بین می رود انجام نمی شود.

ویدئوی زیر را تماشا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید