روشنگری چشمه جوشان در درون مردم بود

زمان: 19:41
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796263

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم در حماسه روز نهم دشمنان خود را ناامید کردند، گفت: بصیرت روز نهم در درون مردم جوشان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی چهارشنبه شب با حضور در مراسم یادبود 18 دی ماه در مسجد جامع باکرشهر گفت: در روزهای خاصی هستیم و هر کدام از این موارد می تواند تبلور عظمت و بصیرت باشد. اتفاقات بزرگی در ژانویه رخ داد و مظاهر آن مشخص شد که در طول سال ها از حمایت فوق العاده ای از همه ارزش ها رنج برده است.

فدوی افزود: شهادت بزرگ مرد بزرگی که عشق را در دل همه مردم ایران و سایر کشورها نشان داد که باعث شد مردم در این روز به خیابان ها بیایند و یاد و خاطره شهید سلیمانی را عزاداری کنند و یادآور شد که اگر انسان در روال خدا و بندگان خدا به ویژه خانواده شهدا دل میلیون ها نفر را عاشق می کند.

وی بیان می کند: در دی ماه پس از 8 ماه دشمنی، دروغ و توطئه های خاص که این دشمنی ها توسط شیاطین در روز عاشورا تجلی یافت، مردم انقلابی با بصیرت کل کشور در 9 دی و این بصیرت حماسه بزرگی خلق کردند. خواسته مردم نبود، بلکه در درون ملت پدید آمد و این عظمت بزرگ را به وجود آورد، زیرا بصیرت نهم در درون مردم جوششی بود و دشمنانی را که این روزها امید داشتند و آشکارا حمایت می کردند، ناامید کرد، هر چند که کشور در التهاب 8 ماهه این حماسه بزرگ در 18 دی آفریده شد و همه علما و دشمنان امیدوار متوجه شدند که توطئه های آنها در آب کف می کند که به سرعت از بین رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات های گسترده ای در دی ماه انجام شد که تاثیر ویژه ای در دفاع مقدس 8 ساله داشت و تحلیل شیاطین جهان را در این جنگ تغییر داد.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان در بدترین شرایط از ولایت دفاع کردند و جان گرانقدر خود را فدا کردند تا این روال جاودانه و ماندگار شود تا وقتی بصیرت داشت باید به حق بایستد. جاده، حتی به قیمت جانش. عاشقان انقلاب این درس را به خوبی آموخته اند که حتی به قیمت جان و تقدیم بیش از 200 هزار شهید در این 43 سال باید پای حق و حقیقت ایستاد. آنها به ویژه در شرایط سخت، شجاع و بی پروا بودند و از حق دفاع کردند و بسیاری به شهادت رسیدند.

فدوی بیان کرد: از روز اول انقلاب تاکنون آمریکا و همه متحدانش در جبهه حق انقلاب اسلامی مبارزه کرده اند و در ابتدای انقلاب هر روز گروه های موتلفه در نقاط مختلف کشور به انقلاب حمله کردند. . جنگ بزرگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و 87 کشور اعلام کردند که به ما ملحق شده اند و وقتی متوجه شدند که نمی توانند در این جنگ پیروز شوند، تا به حال به شیوه های دیگر با ما جنگیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آنها در همه ابعاد سکولار، مادی و فناوری جلوتر هستند اما هیچ گاه موفق به شکست جبهه حق انقلاب اسلامی نشده اند و این قاعده را می توان با اشاره به این موضوع تفسیر کرد. قرآنی که بارها وعده خدا را زیر پا می گذارد، «نه اگر شرایط فراهم شود، یعنی هواداران انقلاب اسلامی در این 43 سال این شرایط را رعایت کرده اند.

وی با بیان اینکه جبهه حق انقلاب اسلامی بر خدا و حمایت ملت بزرگ ایران که در همه صحنه ها حضور دارد، تکیه کرده و به فرمان خداوند در صورت اجرای دستورات و وظایف الهی، خود مردم نیز باید در میدان نبرد حضور داشته باشند. او گفت: به وعده های خدا عمل خواهد شد. خدا نکند به میدان بیایند و عزیزترین بستگان پیامبر در جنگ احد از دنیا بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید