چند بازیکن پرسپولیس از سرمربی اسمار حمایت می کنند

اسمار که از باشگاه پرسپولیس اختیارات کامل را در این تیم به او داده بود، با انگیزه بالا و جدیت خاصی مسئولیت طراحی تمرینات تیمش را بر عهده دارد و با صحبت هایی که با بازیکنان داشت، از آنها نیز خواست بدون فکر کردن به مسائل پیرامونی، فقط روی تمرین تمرکز کنند. اطراف تیم تا بهترین عملکرد را داشته باشد.. برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شوید. با حضور اسمار نقش مهرداد حنبان و محمد اصغری در آماده سازی پرسپولیس بسیار ضعیف شده و به نظر می رسد این دو مربی به زودی از تیم سرخ ها خداحافظی کنند. موردی که باشگاه پرسپولیس از آن استقبال می کند تا مجبور به پرداخت کامل دستمزد آنها نشود، اما از طرفی این دو هیچ قصدی برای استعفا ندارند. زیرا در این صورت باید به 30 درصد درآمد رضایت دهند. قرارداد آنالیزور پرسپولیس حدود سه و نیم میلیارد است. از سوی دیگر یحیی دیگر با مربیان برزیلی پرسپولیس ارتباطی ندارد تا برنامه تمرینی به آنها بدهد اما ممکن است به دلیل ارتباط خانوادگی با یکی از مربیان فعلی این تیم با او در ارتباط باشد.

چند بازیکن پرسپولیس از سرمربی اسمار حمایت می کنند

چند بازیکن از اسمار حمایت می کنند

سیاست باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل محمدی بازگشت برانکو ایوانکوویچ به این تیم است اما اگر بنا به دلایلی این اتفاق نیفتد، هیات مدیره با هیچ گزینه ای برای حضور او به تیمشان موافق نیست. با این حساب، برخی از افراد مهم پرسپولیس که با رضا درویش رابطه خوبی دارند به او گفته اند که اگر برونکو نیاید، اسمار بهترین گزینه برای هدایت قرمزها است. چون او تیم را می شناسد و رابطه خوبی با بازیکنان دارد. او در طول دوران مربیگری خود، بیشتر اوقات دستیار بود، اما در ابتدای فصل 2021-2022 او مدیریت سیانورته را بر عهده گرفت. تیمی که در لیگ اصلی برزیل حضور ندارد اما در لیگ سطح اول ایالت پارانا برزیل حضور دارد. اگر باشگاه پرسپولیس تصمیم به ادامه حضور با اسمار بگیرد، به احتمال زیاد یک مربی ایرانی به جمع سرخ پوشان اضافه خواهد شد.

آیا سیدجلال انتظار دیگری داشت؟

غیبت بدون اطلاع سیدجلال حسینی در تمرین پرسپولیس شایعات زیادی مبنی بر قطع همکاری وی با این تیم ایجاد کرده است. در این مورد متوجه شدیم که انتظار سیدجلال از مدیران باشگاه این بوده که قبل از شروع تمرین با او تماس بگیرند و به جای اسمار وظیفه آماده سازی تیم را به او بسپارند. البته این ادعای یکی از کادرفنی پرسپولیس است و مشخص نیست چقدر به واقعیت نزدیک است، اما سکوت سجالال در روزهای اخیر و بی توجهی او به برخی تماس های باشگاه حاکی از ناراحتی او از این سریال است. مناسبت ها. با این حال سید خبر داده است که در صورت بازگشت برانکو به پرسپولیس آماده است دستیار او شود اما جایگاه خود را همکاری با سرمربی ایرانی یا مربیان فعلی ارتش سرخ نمی داند.

باشگاه منتظر پیرانی و سیدجلال است

باشگاه پرسپولیس انتظار داشت با شروع دور جدید تمرینات، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی به صورت جدی هدایت این تیم را برعهده داشته باشند و به عنوان بزرگان تیم که در کنار عثمار تمرین را زیر نظر داشتند، هیچ یک از آنها حضور نداشتند. افشین پیرانی که به خارج از کشور سفر می کند و از شنبه به این تیم می پیوندد و برای سیدجلال هم توضیح دادیم که انتظار دیگری از باشگاه داشت. در هر صورت مدیریت به خاطر همراهی نکردن مدیر و مربی تیمش در این روزهای حساس تلخ است. اما کاپیتان های حاضر در تمرین پالشن در این دو جلسه تمرینی با اسمار همکاری کرده اند.

آیا هدابندلو را پرسپولیسی بدانیم؟

همانطور که پیش از این در خبرها بودیم، باشگاه پرسپولیس با خود بازیکن برای به خدمت گرفتن محمد خدابنده قانون به توافق رسیده است اما او گرفتن رضایت نامه از مس را به خود بازیکن واگذار کرده است. به نظر می رسد این بازیکن با بخشیدن تمام خواسته های مسی را متقاعد به قرمز شدن کرده است. واقعیت این است که پرسپولیس بیشتر به حضور در این تیم علاقه دارد تا اینکه پرسپولیس به دنبال خدابنده لو باشد. در همین راستا او از فردای بازی پس از توافق راهی مس رفسنجان و پرسپولیس شد و ساکت الهامی از رفتن او بدش نمی آید. اگر اتفاق خاصی نیفتد هدبنده لو امروز و فردا رسما پرسپولیسی می شود.

مربی خارجی به جز برونکو؟

برخی از عوامل این روزها در باشگاه پرسپولیس آفتاب می گیرند. موردی که نشان می دهد مدیران باشگاه به غیر از برونکو چشم به گزینه های خارجی دیگری نیز دارند. در ضمن مربیانی از اسپانیا، هلند، کرواسی و… آنها هنوز شانس جایگزینی یحیی را دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر برونکو تا پایان هفته به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی بدهد، بعید نیست تا 24 ساعت دیگر این باشگاه یک خارجی دیگر را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کند.

جذب عبدالکریم رد شد

پیش از این در خبرها بودیم که یک ایجنت عبدالکریم حسن را به پرسپولیس معرفی کرد و اعلام کرد این بازیکن حاضر است با مبلغ یک میلیون و 500 هزار دلار با این تیم قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کند. جالب اینجاست که یکی دیگر از ایجنت ها مدعی شده که با نصف این مبلغ می تواند عبدالکریم را به پرسپولیس ببرد. چون دوست دارد در یک تیم معروف آسیایی بازی کند. در هر صورت این درگیری بین این دو نفر تقریباً این انتقال را منتفی کرد. ناگفته نماند که پرسپولیس به دلیل شرایط بد مالی حتی برای جذب بازیکنان داخلی نیز با مشکل مواجه است و شاید خرید این بازیکن چندان به واقعیت نزدیک نباشد.

اردوگاه بیگانگان سوژه های سرخپوشان

دیروز خبرهایی مبنی بر قطعی شدن کمپ پرسپولیس در دبی منتشر شد و ارتش سرخ به مدت دو هفته در آن شهر اردو خواهد زد. این خبر خیلی زود سر زبان بازیکنان پرسپولیس شد. چون روز قبل یکی از اعضای تیم اعلام کرد که باشگاه از یک تیم هلندی دعوت شده و ممکن است به آن کشور بروند. از این رو ارتش سرخ در تمرین روز گذشته مدعی شد که هر روز در کشور دیگری اردو می زنیم و در نهایت مانند دفعات قبل دو شب به یکی از هتل های تهران می رویم. ناگفته نماند که باشگاه پرسپولیس هنوز برای درخواست روادید از بازیکنان خود گذرنامه نخواسته است و به همین دلیل بعید است که این تیم در تعطیلات زمستانی در خارج از کشور اردو بزند.