چند تا مزونت لوکس در تهران؟ + جدول

چند تا مزونت لوکس در تهران؟  + جدول

برای خرید مزونت در شمال تهران حداقل به 40 میلیارد تومان پول نقد نیاز دارید. برای خرید یک مزون 190 متری با عمر ساختمانی یکسال در منطقه الهه 42 میلیارد تومان نیاز است.

بررسی های اکوایران از فایل های ارسال شده در بسترهای خرید و فروش ملک در تهران نشان می دهد که برای خرید یک پنت هاوس در شمال غرب تهران باید حداقل 20 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شود و این حداقل بودجه با توجه به موقعیت مکانی، وسعت و در دسترس بودن برخی از امکانات در سایر موارد متفاوت است. مناطق تهران

برای خرید مزونت در شمال تهران حداقل به 40 میلیارد تومان پول نقد نیاز دارید. در منطقه الهیه برای خرید یک مزون 190 متری با یک سال تصدی 42 میلیارد تومان و در منطقه زعفرانیه که به آپارتمان های مجلل معروف است خرید یک آپارتمان 400 متری با … متراژ دو برابر واحد فوق با 17 سال عمر بنا باید 72 میلیارد تومان بپردازید و همچنین در این محله برای خرید واحدی به متراژ 370 متر مربع باید 74 میلیارد تومان در نظر بگیرید.

185 میلیارد تومان مزون در منطقه نیاوران به مساحت 500 متر مربع و 2 سال ساخت و 142 میلیارد تومان برای اقامت 570 متری در آکداسیه و 3 سال ساخت پیشنهاد شده است.

در زعفرانیه یک هزار و 200 متر مربع تسهیلات نوساز 970 میلیارد تومان اعلام شده است که در شرح امکانات آن شامل سالن سینما، کافی نت، مهدکودک، اسکواش، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، 1800 متر سقف است. باغ و… ذکر شده است.

در منطقه کامرانیه یک مزون به مساحت 1600 متر مربع و 3 سال عمر ساخت و دارای 6 اتاق خواب مستر، شیرآلات و سرویس بهداشتی اسپانیایی و ایتالیایی، کافه، سالن بدنسازی، استخر و سالن پینگ پنگ، سونا. ، استخر جکوزی با نور مستقیم و سایر امکانات به قیمت 1600 میلیارد تومان به فروش می رسد.پنت

دیدگاهتان را بنویسید