چند ستاره پرسپولیس در لیست مازاد قرار دارند

چند ستاره پرسپولیس در لیست مازاد قرار دارند

با وجود اینکه یحیی گل محمدی هنوز به ایران برنگشته است و بسیاری از تصمیم قطعی او برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس بی اطلاع هستند اما شنیده شد که یحیی به صورت تلفنی از تمایل خود برای ادامه کار در پرسپولیس خبر داده است. پرسپولیس پس از کسب تمامی جام‌های ممکن در فصل قبل، حالا باید برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا، پا را به پا کند و بازیکنان باکیفیتی را به خدمت بگیرد. با این حال قوانین جدید نقل و انتقالاتی که وضع شده، دست و پای تیم های مطرحی مانند پرسپولیس را برای فصل آینده خواهد بست.

تا پیش از این هر تیم لیگ برتری می توانست از 20 بازیکن بزرگسال در ترکیب خود استفاده کند که این تعداد به 19 نفر کاهش یافته است، همچنین تیم ها اجازه داشتند 3 بازیکن زیر 25 سال داشته باشند که به طور کامل لغو شده است.

این موضوع خیلی پرسپولیس را با مشکل مواجه کرده است و احتمالا باید در تابستان شاهد جدایی چند ستاره پرسپولیس باشیم. پرسپولیس در حال حاضر چند بازیکن اضافی در لیست خود دارد و با همان بازیکنان فعلی و طبق قوانین جدید باید لیست خود را خالی کند. اگر بخواهد بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد باید برای هر خرید جدید از لیست پرسپولیس خارج شود. با قطعی شدن جدایی شیخ دیابات از پرسپولیس، یحیی حالا باید سایر بازیکنان جدا شده از باشگاه و آن بازیکنان را اعلام کند. این بازیکنان به دنبال تیم جدیدی برای خود هستند.

او به غیر از شیخ پرسپولیس احتمالا چند خروجی دیگر هم خواهد داشت و گل محمدی باید چند ستاره خود را رها کند. هرچند هنوز لیست زیاده‌روی‌های پرسپولیس نهایی نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنانی چون احمد گوهری، وحدت خانانف، لئاندرو پریرا، سیامک نعمتی گزینه‌های اصلی جدایی از پرسپولیس هستند و حتی این احتمال وجود دارد که افراد سرشناس دیگری نیز از پرسپولیس جدا شوند. نیز ملحق خواهند شد. به این لیست اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید