چند نکته مهم برای التهاب چشم پس از کاشت ابرو

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790091

برخی افراد به دنبال مد نیستند، بلکه به دلیل ریزش ابروها یا ریزش ابروها هستند که می تواند به دلایل مختلفی مانند بارداری، استرس، آسیب، مشکلات پوستی، استفاده نادرست از لوازم آرایشی بی کیفیت، افزایش سن، بیماری تیروئید و … باشد. این اتفاق می افتد که آنها احساس ناراحتی می کنند زیرا زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین این دسته از افراد نیز به دنبال کاشت ابرو طبیعی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از عواملی که چهره افراد را زیباتر می کند وجود ابروهای پرپشت است. البته در گذشته افراد با ابروهای نازک و کشیده را نشانه زیباتر شدن می دانستند که یکی از دلایل پیروی آنها از مد روز بود، اما امروزه بسیاری از سلبریتی ها ابروهای خود را پرپشت می کنند. به همین دلیل است که بیشتر خانم ها سعی می کنند از الگوی روز پیروی کنند و چهره خود را زیباتر و جوان تر کنند. برای این منظور از روش های مختلفی استفاده می کنند مانند استفاده از لوازم آرایشی که ماندگاری ندارند، اما روش طبیعی کاشت ابرو که یکی از عمل های زیبایی است، علاوه بر تغییر ظاهر صورت، ماندگاری نیز دارد. همچنین برخی افراد به دنبال مد نیستند، بلکه به دلیل ریزش ابرو یا ریزش ابرو هستند که می تواند به دلایل مختلفی مانند بارداری، استرس، آسیب، مشکلات پوستی، استفاده نادرست از لوازم آرایشی بی کیفیت، افزایش سن، بیماری تیروئید و . .. گاهی اوقات احساس ناراحتی می کنند چون زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین این دسته از افراد نیز نگاه می کنند کاشت ابرو طبیعی هستند. اما آیا این عمل عوارضی دارد یا خیر؟ برای یادگیری پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

image 02c5d25f1889f21e2802891baa09637f69b12d90 خبر خاکستری

کاشت ابرو چیست؟

یکی از عمل هایی که تاثیر زیادی در زیبایی زن و مرد دارد، کاشت ابرو و- ابروهای زیبا ظاهر کلی چهره را تغییر می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. روش های زیادی برای درمان ابروهای نازک یا کم پشت از قدیم الایام استفاده می شده است، اما جدیدترین کاشت ابرو که توسط جراحان زیبایی و پلاستیک ساخته شده است، ماندگاری بالایی دارد، راه حلی دائمی است و خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از ابروهای زیبا.

در ابتدا باید بگوییم که کاشت ابرو طبیعی مانند هر عمل زیبایی دیگر عوارضی دارد که برخی از آنها طبیعی و موقتی است مانند تورم و کبودی چشم که در مدت زمان کوتاهی و البته قابل رفع است. با دقت لازم اما علت تورم و کبودی چشم پس از کاشت چه چیزی می تواند باشد؟ قبل از اینکه در مورد علت کبودی و تورم چشم پس از کاشت ابرو صحبت کنیم، به خاطر داشته باشید که وقتی عوارضی مانند کبودی و تورم چشم پس از کاشت ابرو به عنوان عوارض شایع شناخته می شود، بسیاری از این افراد این مشکل را تجربه می کنند، بنابراین نیازی به نگرانی نیست این تورم و کبودی خیلی زود از بین می رود.

باید گفت آگاهی از علل بروز عوارض و نحوه رفع آنها قبل از جراحی کاشت ابرو طبیعی می تواند تا حد قابل توجهی از نگرانی افرادی که داوطلب کاشت ابرو هستند، کم کند. التهاب چشم تورمی است که در ناحیه اطراف چشم ایجاد می شود و از عوامل ایجاد این مشکل می توان به تزریق مواد بی حس کننده اشاره کرد که برای جلوگیری از درد قبل از جراحی یا کاشت ابرو در پیشانی و اطراف چشم استفاده می شود. به دلیل نیروی جاذبه زمین پس از کاشت ابرو در زیر پوست اطراف چشم و پلک تجمع می یابد و باعث تورم می شود و کسانی که دارای افتادگی یا افتادگی پوست هستند بیشتر دچار این مشکل می شوند.

استفاده نکردن از تجهیزات مدرن و امکانات جدید، کلینیک غیربهداشتی کاشت ابرو، استفاده از روش های قدیمی، بیماری های اساسی کاندید، نامناسب بودن سن و شرایط فیزیکی کاندید و عدم رعایت توصیه های پزشکی پس از کاشت ابرو از دیگر عواملی است که منجر به کاشت ابرو می شود. یکی از درمان های نادرستی که افراد بعد از کاشت ابرو می توانند انجام دهند، شستن ابرو با آب گرم یا خاراندن و ماساژ دادن ابرو است که باعث افزایش ورم دور چشم می شود. بنابراین توصیه پزشکان این است که علاوه بر پرهیز از موارد فوق، برای کاهش تورم، سر خود را برای مدتی بالاتر از بدن نگه دارید تا مایع در محل زخم جمع نشود. گوش دادن به نکات مراقبتی توصیه شده توسط متخصص، عوارض کاشت ابرو طبیعی از جمله تورم اطراف چشم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

image f4510d7ffe809084cc342747dd342fa3b2deab07 خبر خاکستری

برای رفع تورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چه باید کرد؟

از جمله اقداماتی است که می توان برای درمان التهاب چشم پس از کاشت ابرو در روزهای اول پس از کاشت ابرو به ابروها دست نزنید، استخر و حمام آب داغ نروید، حداقل تا دو هفته از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید، هنگام خواب به صورت فشار نیاورید، مخصوصاً در ناحیه ابرو، تمیز کنید. صورت با آب استریل و دستمال مرطوب عدم انجام فعالیت های شدید در روزهای اول پس از کاشت ابرو و استفاده از کمپرس آب سرد طبیعی است. جراحان زیبایی همچنین داروهای کاشت ابرو را تجویز می کنند که باید به طور منظم برای تعداد روزهایی که او توصیه می کند مصرف کنید. خوردن آناناس به دلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد در بهبود زخم ها موثر است و می تواند به تسکین تورم و کبودی چشم پس از کاشت کمک کند. نوشیدن آب، استفاده از کیسه یخ در کیسه برزنتی که ضد التهاب است و انتخاب پزشک مجرب به کاهش عوارض کاشت ابرو طبیعی کمک می کند.

یادداشت آخر:

اگر قصد انجام کاشت ابرو طبیعی را دارید، توصیه می شود به کلینیک مورد اعتماد مراجعه کنید که توسط متخصصین مجرب برای انجام عملی ایمن و مطمئن خدمات رسانی می شود. البته واکنش‌های فیزیکی افراد متفاوت است، بنابراین دو نفری که به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می‌کنند ممکن است عوارض جراحی مشابهی نداشته باشند، اما مراجعه به کلینیک معتبر می‌تواند عوارض جدی و جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. همچنین می توانید در مورد روش یا روش جراحی و عوارض آن از متخصص کاشت ابرو سوالاتی بپرسید. همچنین انتخاب یک متخصص مجرب و دلسوز می تواند عوارض کاشت ابرو از جمله کبودی چشم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر اینکه خانم ها برای کاشت ابرو طبیعی اقدام می کنند، آقایان نیز از این روش برای پرپشت شدن ابروهای خود استفاده می کنند. تفاوت ابروهای آنها در این است که ابروهای مردان حجیم تر و پرتر است و ابروهای آنها بلندتر و پرپشت تر از ابروهای زنان است. همچنین در آقایان انتهای ابرو ضخیم‌تر است و در خانم‌ها قسمت میانی ابرو ضخیم‌تر از دم ابرو است.

image dd6ce68728afc9487f9dafd6d57f1a5a73506cf2 خبر خاکستری

کلینیک پوست و مو النا در تهران یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو طبیعی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد. در این کلینیک جراحان زیبایی با تجربه در انجام عمل های زیبایی موفق و با استفاده از تجهیزات مدرن و رعایت اصول بهداشتی بهترین خدمات را با کیفیت بالا در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو، لیفت صورت و … ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اطلاع از قیمت و مشاهده نمونه عمل های انجام شده توسط متخصصین این کلینیک می توانید به elenaclinic.com مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل و نیاز به مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با این مجموعه در ارتباط باشید. کلینیک پوست و مو النا با حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید