چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می شود


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910857

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم در تاریخ 25 الی 27 آبان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسن یزدی نژاد در گفتگو با خبرنگارفردا پدرخوانده وی با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی بسیج قم گفت: امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، فضای مجازی به مفهومی واحد به نام دنیای مجازی در قالب زنجیره ای از ابزارها، اکوسیستم ها و در هم تنیده تبدیل شده است. اهمیت این فضا امروزه به حدی است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را با معجزه قرن بیستم می دانند. انقلاب اسلامی

وی ادامه داد: سازمان فضای مجازی بسیج با توجه به اهمیت فضای مجازی اقدام به برگزاری رویداد بسیح برای تولید محتوای دیجیتال می کند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در زمینه تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، تشویق و توسعه فنی و خلاقانه است. توانمندی های تولید محتوای بسیج افراد توان و استعدادیابی تعالی انسانی در تولید محتوای دیجیتال برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی کسب و کارهای مجازی و دیجیتال بومی یکی از این اهداف است.

وی افزود: این رویداد یک ماراتن (48 ساعت در مرحله استانی و 72 ساعت در مرحله کشوری) است که بازی سازان و تولیدکنندگان نرم افزار و انیمیشن ویژه تلفن همراه از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم می آیند. و رقابت خواهند کرد.
یزدی نژاد افزود: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مراسم گفت: پس از نشست تیم های شرکت کننده در محل برگزاری این مراسم که در باغ موزه دفاع مقدس استان قم است، مراسم افتتاحیه برگزار و سپس موضوع برگزار می شود. مسابقه توسط دبیر رویداد اعلام خواهد شد. سپس تیم ها چهل و هشت ساعت فرصت دارند تا بر اساس موضوع اعلام شده در زمینه های تخصصی خود کار ایجاد کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه تا 3 آبان مهلت ثبت نام وجود دارد، گفت: از تاریخ 4 تا 7 آبان ماه 1401 این رویداد در باغ موزه دفاع مقدس و کسانی که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنند. برای این رویداد به سایت event.bsjmajazi.ir مراجعه کنید.

وی گفت: قوانینی برای هر یک از بخش ها و برای کل رویداد در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می توانند قوانین را در کانال رویداد به آدرس @event_qom مطالعه کنند.

یزدی نژاد با اشاره به جوایز این دوره خاطرنشان کرد: تیم اول 100 میلیون ریال، تیم دوم 80 میلیون ریال و تیم سوم 50 میلیون ریال دریافت خواهند کرد. همچنین 170 میلیون ریال جایزه ویژه برای تیم منتخب در نظر گرفته شده است. گزینه ها تنظیم شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید