چهار زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین آزاد شدند

ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790640

مدیرکل زندان های چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، ساختمان ستاد دیه استان افتتاح و چهار زندانی اجباری در چهارمحال و بختیاری به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان های چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد دیه استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 103 زندانی استانی با بدهی 193 میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند.

حیدری با تشکر از توجه قوه قضائیه به زندانیان کیفری اجباری، افزود: امسال بیش از 37 میلیارد ریال کمک های خیریه به زندانیان کیفری اجباری در ستاد دیه پرداخت شده است.

پس از این مراسم احمدرضا بهرامی رئیس قاضی چهارمحال و بهتیاری گفت: اگرچه در قانون برای حفظ حقوق عمومی مجازات حبس پیش بینی شده است اما آموزش و فرهنگ سازی در جامعه می تواند از حوادث منجر به جرم جلوگیری کند.

بهرامی با ارزیابی تلاش ستاد دیه برای رهایی زندانیان از جرایم غیرعمد افزود: اصلاح زیرساخت ها، قوانین و مقررات مهم ترین اقدامی است که می تواند جرائم و جرایم را کاهش دهد.

مجید صیادی مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم افزایی و همدلی خیران، ادارات، نهادها و گروه های جهادی باعث افزایش سطح خدمات رسانی به زندانیان و زمینه آزادی بیشتر زندانیان می شود. ”

وی مجموع بدهی چهار زندانی آزاد شده به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) را نه و نیم میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 630 میلیون ریال و تجهیزات اخذ شده از بانک ها 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید