۶۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام چشم انتظار کمک خیرین

مدیر ستاد دیه استان ایلام گفت: هم اکنون ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم براه کمک خیرین و مساعدت مردم نوعدوست استان هستند.



مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با اشاره به آزادی ۱۰۱ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: بدهکاران زندانی آزادشده شامل ۳۸نفر مهریه، ۸ نفر نفقه، ۵۵ نفر سفته، چک و… می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل کمک بلاعوض ستاد دیه استان و بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور جهت آزادسازی این زندانیان اختصاص یافته خاطرنشان کرد: حدود ۱۳ میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه شده‌است.

بابایی به قبولی دادخواست اعسار بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان زندانیان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال از بدهی زندانیان نیز از طرف شاکیان بخشیده شده است.

مدیر ستاد دیه استان ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم براه کمک خیرین و مساعدت مردم نوعدوست استان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، فعالیت دارد گفت: مردم، خیرین و.. می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاذ دیه استان ایلام واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید