چهره جدید پوتین با صورت متورم / بیماری او مشخص شد / چه کسی جانشین رئیس جمهور روسیه می شود؟

چهره جدید پوتین با صورت متورم / بیماری او مشخص شد / چه کسی جانشین رئیس جمهور روسیه می شود؟

روز جدید : ناظران روسی در مورد میزان بالای شایعات در مورد بیماری پوتین اختلاف نظر دارند و حتی برخی معتقدند که این شایعات ممکن است ترفند عمدی کرملین باشد، به ویژه با توجه به میزان نظارت روسیه بر پوشش رسانه ای رئیس جمهور.

کارشناسان در میان شایعاتی که در منابع کرملین منتشر شده بود مبنی بر اینکه پوتین احتمالاً تحت عمل جراحی سرطان قرار خواهد گرفت، حضور عمومی ولادیمیر پوتین را به دقت زیر نظر گرفتند تا علائم بیماری بیشتری را مشاهده کنند. نظر داشته باشید

به گزارش ایندیپندنت، به نظر می رسد منبع این شایعات کانال تلگراف روسی جنرال اس وی آر باشد که مدعی است پزشکان پوتین به او هشدار داده اند که این عمل می تواند «در مدت زمان کوتاهی» به او آسیب برساند و رئیس جمهور باید از سمت خود برود. قدرت یکی از دستیارانش

هیچ تایید رسمی مبنی بر بیماری آقای پوتین وجود ندارد – کرملین این گزارش ها را نه تایید و نه تکذیب کرده است – اما ویدئوها و تصاویر جدیدی که او را لاغر، بی قرار و با صورت متورم نشان می دهد، این گمانه زنی ها را افزایش داده است که این مرد 69 ساله ممکن است از چندین بیماری رنج ببرد. از جمله زوال عقل، پارکینسون یا سرطان.

ناظران روسی در مورد ابعاد این شایعات اختلاف نظر دارند و حتی برخی معتقدند که این شایعات ممکن است یک ترفند عمدی کرملین باشد، به ویژه با توجه به نظارت روسیه بر پوشش رسانه ای رئیس جمهور.

آخرین ادعای سلامت پوتین از کانال تلگرامی منتشر شد که ظاهراً توسط یک ژنرال سابق سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) با نام مستعار “ویکتور میخایلوویچ” اداره می شد. به گزارش نیویورک پست، ویدئویی که در این کانال منتشر شده است ادعا می کند که آقای پوتین اخیرا یک گفتگوی صمیمانه دو ساعته با نیکولای پاتروشف، یکی از نزدیکان و دبیر شورای امنیت روسیه داشته است.

به آقای پاتروشف، رئیس سابق سرویس امنیت فدرال (FSB)، گفته شد که او می‌تواند برای چند روز در قدرت باشد، و رئیس‌جمهور به او “صراحتا” گفت که او تقریباً تنها دوست واقعی و معتمد سیستم دولت است. “E.”

ترزا فالون، موسس و مدیر مرکز مطالعات اروپایی-روسی (CREAS) در بروکسل، به ایندیپندنت گفت: می توانم بگویم که گمانه زنی های زیادی در مورد سلامت رئیس جمهور پوتین وجود دارد.

او گفت: “[پوتین] او همیشه سعی کرده بر تناسب اندام و قدرت بدنی به عنوان بخشی از شهرت خود تأکید کند. «این بیماری در گزارش دقیق کرملین از قدرت پوتین در طول سال‌ها نمی گنجد.

دیدگاهتان را بنویسید