چهره سال هنر در استان آذربایجان شرقی ارائه می شود


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820713

سید محمد حسین بلاغی از معرفی چهره هنری استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، سید محمد حسین بلاغی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی 1401 گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 10 تا 16 فروردین ماه سال جاری به همت حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری برگزار می شود. با همکاری دستگاه های فرهنگی استان در این هفته بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چهره هنر سال انقلاب همچون سال های گذشته با حضور دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، اداره کل حفظ آثار و ارزش ها. دفاع مقدس، بسیج هنرمندان و سه نفر واقعی و پیشکسوت هنر.» استان انتخاب شد.

رئیس حوزه هنری منطقه اضافه کرد: یکی از معیارهای انتخاب چهره سال هنر، کثرت تولیدات، خاستگاه هنرمند و گسترش هنر انقلابی در بین جوانان، فعالیت های استانی متناسب با هنر انقلابی و هنر درگیر حقیقت، واکنش هنری به رویدادهای روز.»، به موفقیت و جایگاه جوایز ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

وی همچنین گفت: چهره هنر سال استان آذربایجان شرقی در بیست و سوم فروردین امسال در جشنواره بزرگ هنر انقلاب ارائه می شود.

در این جلسه نحوه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با حضور نهادهای فرهنگی و سه پیشکسوت، چهره انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی انتخاب شد. چهره های هنری استان

هفته هنر انقلاب اسلامی بیست تا بیست و هشتم فروردین ماه به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری هر ساله برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید