چه اقدام عجیب کی روش در مراسم خداحافظی از تیم ملی

چه اقدام عجیب کی روش در مراسم خداحافظی از تیم ملی

کارلوس کی روش که به دلیل ابتلا به آنفولانزا در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی جام جهانی 2022 قطر غایب بود، پیامی تصویری به این مراسم ارسال کرد. وی در این پیام گفت: با سلام خدمت تمامی مسئولین ورزش و فوتبال و وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سجادی و ریاست محترم فدراسیون فوتبال. ابتدا از اینکه در این شب فوق العاده در کنار شما نبودم عذرخواهی می کنم. از بازیکنان و مربیان ایرانی برای سومین صعود متوالی به جام جهانی تشکر می کنم. این قطعا یک دستاورد و یک نقطه عطف در فوتبال خواهد بود.

وی ادامه داد: من نیز بسیار خوشحالم که در این مناسبت در اینجا حضور دارم. باید تکرار کنم که خیلی خوشحالم که تیم ملی را به یک جام جهانی دیگر رساندم. معتقدم همه بازیکنان و کادرفنی و همه افرادی که در این مسیر همراه ما هستند با نهایت تلاش در خدمت تیم ملی خواهند بود و برای سربلندی و شادی مردم مبارزه خواهند کرد. آرزویم خوشبختی است و با توجه به رفتاری که دیده ام به این هدف خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: اجازه دهید با تشکر یک بار دیگر از کسانی که ما را حمایت کردند، حرفم را تمام کنم. این حمایت مایه افتخار است. ما مطمئناً در سطحی که همه انتظار دارند می جنگیم و به خود افتخار می کنیم. یک بار دیگر

دیدگاهتان را بنویسید