چه کسانی پشت مسمومیت دانش آموزان دختر هستند؟ قوه قضائیه دوربین های مدارس دخترانه را کنترل می کند!

چه کسانی پشت مسمومیت دانش آموزان دختر هستند؟  قوه قضائیه دوربین های مدارس دخترانه را کنترل می کند!

آرمان ملی، روزنامه نگار نوشت: از 18 آذرماه که خبر مسمومیت دانش آموزان قم منتشر شد و پس از آن به سایر نقاط کشور سرایت کرد، گمانه زنی های زیادی درباره منشاء انتشار گازهای سمی مطرح شد.

آرمان ملی به شرح زیر است؛

مقامات قضایی کشور به ویژه دادستان کل کشور که مسئولیت حفظ حقوق عامه را بر عهده دارد، با مراجعه به دادستانی کشور، امکان اعمال مجرمانه را ندانسته و خواستار تحقیقات و شناسایی عوامل پشت صحنه شدند. برخی روزنامه ها اخیرا انگشت اتهام را به سمت “تلاش های غرب و متحدان داخلی آنها برای برافروختن مجدد ناآرامی ها پس از فروکش کردن اعتراضات” نشانه رفته اند.

طنز جمهوری اسلامی به نمایندگان مجلس: راه هموار برای از سرگیری مذاکرات را نبندید/ احیای برجام مطالبه عمومی است

از سوی دیگر، مردم به طور عام و اولیای دانش آموزان به طور خاص به حق انتظار دارند که مسئولان مسئول انتشار این نوع گازها که فضای دبیرستان و جامعه دانشگاهی را مخاطره آمیز کرده است، از همه توان خود استفاده کنند و به یک اقدام جدی برسند. پایان دادن به این جنایت علیه امنیت داخلی.

حمله رسانه های اصولگرا به معصومه ابتکار و انتشارات آثار امام/ وای به روزی که نمک بگوید!

یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران، فصل پنجم قانون مجازات اسلامی است که به شرح جرایم رایج علیه امنیت کشور و مجازات آنها می‌پردازد که در نهایت منجر به اخلال در نظم عمومی می‌شود. بدیهی است که اقداماتی از این دست در خصوص مسمومیت دانش آموزان، مصداق عینی اقدامات علیه امنیت داخلی است.

اما سوال اینجاست که چه کسانی پشت چنین اقداماتی هستند؟ اگر در روزهای اول که موضوع هنوز علنی نشده بود، شخص یا افرادی می توانستند از بی اطلاعی مسئولان مدرسه سوء استفاده کنند و به هر نحوی مطالب مربوطه را به مدارس منتقل کنند، طبیعی است که پس از علنی شدن خبر، وحشت در خانواده ها به خصوص در خانواده هایی که دانش آموز دختر دارند حاکم شده است.حساسیت مشکل امکان دستگیری عامل یا عاملان آن را فراهم می کند، قضیه سوال متفاوت است.

به گفتگوی یکی از دانش آموزان با خبرنگار روستای همشهری توجه کنید؛ «به چشم خودم دیدم که از پنجره کلاس چیزی پرت کردند. کلاس ما رو به حیاط است.» فردی که این کار را انجام داده حتماً در حیاط مدرسه بوده است. می دانیم که ورود به مدارس به خصوص مدارس دخترانه امکان پذیر نیست، مگر کارکنان آن مدرسه و کسانی که هنوز مجاز هستند. از طرفی اکثر مدارس دوربین مداربسته دارند و دوربین های مداربسته تمام حرکات و این گونه حرکات را ضبط می کنند، ساده است، مدارسی که دانش آموزان در این مدت مسموم شده اند، شناخته شده اند.

مشخص و واضح است که تیمی از کارآگاهان زبده اداره آگاهی زیر نظر بازرس جنایی تمامی دوربین ها را زیر نظر گرفته و این دشمن خارجی و عوامل داخلی آنها را شناسایی و از این سرنخ سرنخ های بیشتری از مقابله با آن را شناسایی و شناسایی خواهند کرد. تدابیر امنیتی که علیه منافع ملی اتخاذ می شود، نماینده مردم است. در تمام مدارسی که دانش آموزان مسموم شده بودند، با ورود دانش آموزان به مدرسه و کلاس، اوضاع کاملا آرام بود، اما پس از مدتی به گفته یکی از شاهدان عینی، «…در کلاس نشسته بودیم که ناگهان در کلاس درس نشسته بودیم. او به ما گفت که اتاق کلاس را خالی کنیم. سریع پیاده شدیم، بوی عجیبی در راهرو به مشام می رسید. مثل گوگرد و تخم مرغ گندیده. همه بچه ها نفسشان بند آمده بود و اصلا نمی توانستند راه بروند. به زور خودمونو تو حیاط مجبور کردیم. «چندین آمبولانس بیرون مدرسه بود و از ما مراقبت کردند. همین خبر برای ردیابی انتشار گازهای مسموم دانش آموزان کافی است. یعنی وقتی دانش آموزان اول صبح وارد مدرسه شدند، محیط کاملا امن بود و البته مدیران و کارکنان مدرسه با رعایت حراست، اجازه ورود به مدرسه و کلاس ها را به آنها دادند. اما دو ساعت بعد ورق برگشت و دیدیم که اوضاع به حدی خطرناک شده که بچه ها را از کلاس خارج کردند و به اورژانس اعلام کردند تا زمانی که بچه ها از کلاس خارج شدند آمبولانس ها وارد مدرسه شده اند. .

در صورت بررسی دوربین های مدرسه و دوربین های اطراف و همان مدرسه احتمالا کسانی که امنیت کشور را تهدید کرده اند شناسایی و با دلهره آنها آرامش به جامعه باز می گردد. گسترش مدارس از یکی دو شهر قم و بروجرد به شهرهای دیگر کشور و گنجاندن جغرافیای وسیعی در استان های مختلف تا به امروز به دلیل کاستی هایی است که تاکنون صورت گرفته است که اگر آن را انجام می دادیم. با همین دستور یعنی بازبینی دوربین در مدارس ابتدایی قطعاً اجازه این کار داده نمی شود، عوامل خارجی و حامیان داخلی آنها می توانند از قم و بروجرد تا سایر استان ها و شهرهای کشور فعالیت مجرمانه خود را انجام دهند.

حالا دو روزنامه کیهان و همشهری آنگو به عوامل خارجی و ظالمان داخلی اشاره کردند و از آنجایی که این دو روزنامه اخبار موثقی دارند، طبیعی است که در این شرایط حساس تنها به گمانه زنی اکتفا نکرده و با تکیه بر اطلاعات و پشت صحنه برنامه ریزی کنند. نقشه راه مخالفان.مقامات نشان می دهند. این بهترین لحظه ای است که می توان با داشتن اسناد فراوان در دوربین مدارس مورد حمله در اختیار مقامات قضایی و امنیتی، از حدس و گمان و محکومیت این و آن فاصله گرفت و چشم اسفندیار را به سوی دشمنان بیرونی و خارجی معطوف کرد. شکنجه گران درونی آنها و رفتن به آشفتگی که امنیت خواهد بود. کشور را آسیب پذیر کنید، بیایید به آن پایان دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید