چه کسی باعث فرار ستاره پرسپولیس شد؟

او ابتدا به دلیل مشکلات خانوادگی درخواست مرخصی کرد اما پس از چند روز قراردادش را با پرسپولیس لغو کرد و دیگر به ایران نیامد. درباره دلایل اصلی جدایی لوکادیا از پرسپولیس، داستان ها و احادیث زیادی مطرح شده و افراد زیادی درباره آن صحبت کرده اند. از مشکلات همسرش، بیماری فرزندانش، مشکلات سیاسی، دستور خروج سفارت هلند از ایران تا مشکلات فیلترینگ اینترنت در ایران، عدم دریافت پول از باشگاه پرسپولیس.

البته این مورد آخر اصلا درست نبود و باشگاه پرسپولیس در اقدامی خوب تمام حقوق این بازیکن را تا روز حضورش در ایران ادا کرد و پرسپولیس هیچ تعهدی در قبال این بازیکن نداشت. لوکادیا که اخیرا با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه شده بود، برای ادامه فوتبال خود در این کشور با فوتبال چین قرارداد امضا کرد. این انتخاب عجیب لوکادیا سوالات زیادی را در ذهن فوتبالدوستان ایران ایجاد کرد.

از نظر فیلترینگ و محدودیت های زیاد در اینترنت، چین پیشتاز جهان است و دسترسی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این کشور دشوار است. انتخاب چین ستاره هلندی بار دیگر شایعات مختلفی درباره جدایی او از پرسپولیس به راه انداخت. آخرین خبر فرار یورگن در شب 48 ساعت قبل از دربی نشان می دهد که برخی دلالان باعث فرار این بازیکن شدند.

یکی از نزدیکان لوکادیا که در آمدن این بازیکن به ایران و باشگاه پرسپولیس نقش داشته است، مدعی است پس از چند بازی خوب در ایران، دلالان زیادی سعی کردند به لوکادیا نزدیک شوند تا او را از پرسپولیس جدا کنند و به تیم دیگری بفرستند. هزینه.. لوکادیا ابتدا جایی به این افراد نمی داد اما با گذشت زمان چند تن از این دلالان توانستند از نیم فصل اول پرسپولیس با ستاره هلندی ارتباط برقرار کنند.

این فرد ایرانی که با لوکادیا در ارتباط بود به نقل از مهاجم هلندی مدعی شد که این بازیکن از حضورش در پرسپولیس خوشحال است و دستمزدش را به موقع دریافت کرده است. البته به گفته این فرد نزدیک به لوکادیا بالاخره برخی دلالان ایرانی کار خود را انجام داده و این بازیکن را از ایران فراری داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید