چه یارانه هایی در ماه مبارک رمضان پرداخت می شود؟ این گروه احتمالاً یارانه جدیدی دریافت خواهند کرد

چه یارانه هایی در ماه مبارک رمضان پرداخت می شود؟  این گروه احتمالاً یارانه جدیدی دریافت خواهند کرد

روز جدید : ماه رمضان آغاز شده و تقریبا تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. علاوه بر یارانه هایی که به دلیل همزمانی با این ماه پرداخت می شود، امکان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

تا پایان ماه مبارک رمضان دو یارانه طبق روال ماه های گذشته پرداخت می شود. اولین واریز یارانه نقدی فروردین ماه است.

یکصد و سی و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه جاری به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تن پرداخت می شود. این یارانه به صورت 24 ساعته 20 فروردین ماه پرداخت می شود.

واریز دوم مربوط به یارانه اول اردیبهشت است. خانواده ها تا پایان عمر 10 اردیبهشت ماه یارانه نقدی دریافت می کنند.

واریز یارانه نگهداری مانند دوره های گذشته به حساب خانوارهای تک نفره 55 هزار تن، خانوارهای دو نفره 103 هزار تن، خانوارهای سه نفره 138 هزار تن، چهار نفره 172 هزار تن و خانوارهای پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان است. .

در ماه جاری، هفدهمین قسط مرحله دوم وام یک میلیون تنی این ماه از حساب سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این وام کسر می شود.

امکان پرداخت یارانه مناسب

علاوه بر این دو یارانه، امکان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد. دولت در سال گذشته چندین دهم یارانه دریافت کرد.

وی در چند ماه گذشته به مناسبت 22 باخمن و عید نوروز یارانه نقدی چند دهک اول را پرداخت کرد. یارانه 22 بهمن 100 هزار تن بود که به حدود 32 میلیون نفر رسید.

یارانه نوروزی 150 هزار تن بود که به حساب سرپرستان بیش از 12 میلیون خانوار واریز شد. این افراد کسانی بودند که سهمی از عدالت نداشتند و پیروز نشدند.

سال گذشته بسته حمایتی معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان به حساب 60 میلیون واجد شرایط واریز شد. این یارانه احتمالا تا عید سعید فطر پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید