کابوس تراکتور به ستاره پرسپولیس در تبریز می آید؟

کابوس تراکتور به ستاره پرسپولیس در تبریز می آید؟

در آستانه دیدار با تراکتورسازی تبریز بالاخره پای مهدی ترابی به گل باز شد تا یحیی گل محمدی کمی امیدوار شود. شاید بد نباشد یادآوری کنیم که در آخرین روز از هفته هفتم لیگ برتر ایران، قرمزهای پایتخت در اولین دیدار در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتورسازی تبریز بودند. پرسپولیس با توجه به برد سنتی روز قبل حریف خود و در نظر گرفتن تساوی استقلال، به دنبال پیروزی در اولین بازی خود پس از تعطیلات فیفادی در شهریورماه و تثبیت جایگاه خود در بالای جدول بود.

شاگردان گل محمدی در این دیدار به دنبال پنجمین برد متوالی خود در لیگ بیست و دوم بودند و با انگیزه کسب سومین برد متوالی مقابل تراکتوری ها راهی تهران شده بودند تا به جمع تیم های برتر جدول بپیوندند. شاگردان قربان بردیف (سرمربی سابق تراکتورسازی تبریز) پس از شروع ضعیف فصل جاری، صعودی را پشت سر گذاشتند و به دنبال رسیدن به رده چهارم جدول هستند.

در دقیقه 84 این دیدار مود فنادی فر با تصمیمی عجیب یک پنالتی برای مهدی عبدی گرفت که با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی همراه بود اما در نهایت در دقیقه 89 مهدی ترابی پشت پنالتی ایستاد. ضربه ای که محمدرضا اخباری مسیر توپ را تشخیص داد ترابی موفق شد پنالتی قرمزها را مهار کند تا برتری تیم میهمان حفظ شود و تراکتورسازی با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تبریز بازگشت.

بعد از این دیدار و پنالتی از دست رفته پرسپولیس، مهدی ترابی شکست زیادی خورد. او در بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان فقط سایه مهدی ترابی در زمین بود! مهدی ترابی در این دیدار نه دریبل موفق، نه پاس گل و نه گلزنی کرد، بلکه بیشتر درگیر درگیری فیزیکی با هافبک های سپاهان شد. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در این هفته ها و شاید این فصل، از دست دادن مهدی ترابی بوده است. از تراکتورسازی تا بازی نفت مسجد سلیمان نتوانست عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد و این پرسپولیس در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه شد.

حالا مهدی ترابی با یک سوپرگل برگشته و آماده دیدار با تراکتور است. آیا او می تواند پنالتی از دست رفته را در بازی رفت جبران کند یا کابوس تراکتورسازی گریبان این ستاره را در تبریز خواهد گرفت؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید