کارخانه نساجی احیا شد/ قائمشهر سرکوب شده سیاسی شد


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815961

سیدمحمود حسینی پور با اعلام اینکه به تازگی شخصا وارد شده و برای رسیدن به وضعیت مطلوب کارخانه نساجی تحصیل کرده است، گفت: برای احیای وضعیت این کارخانه تا جایی که امکان بهره برداری از آن توسط جوانان وجود داشته باشد، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور سه شنبه شب در مراسم معارفه و معارفه فرماندار شهرستان قمشهر با تبریک میلاد با سعادت وی گفت: فرا رسیدن امام عصر (عج) باید برای آماده شدن برای ظهور گامی بردارد. ، وگرنه منتظر خودش نمی ماند.
وی با اشاره به اینکه خدمتگزاران انقلاب اسلامی باید زمینه ظهور خود را فراهم کنند و در این راه مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند، افزود: مسئولیت پذیری باید آماده مسئولیت پذیری باشد. اگر در این زمینه مسئولیت پذیرفت و کسی کوتاهی کرد و کوتاهی او باعث تأخیر در ظهور شود، باید نسبت به امام عصر (عج) پاسخگو باشد.
استاندار مازندران خطاب به فرماندار جدید قائمشهر گفت: شما مسئولیت سنگینی بر عهده گرفته اید چرا که متاسفانه این شهرستان بسیار عقب مانده و جزو اولویت های اول استانداری است و باید از سیاست های موجود در این امر دور باشیم. شهرستان «به دنبال رفع مشکلات و کمبودهای فراوان این شهر به ویژه در صنعت و ورزش بود.
نماینده عالی دولت در مرندران افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان این شهرستان به دلیل عدم استفاده مناسب از نخبگان قائمشهر کمبودها و مشکلات فراوانی وجود دارد که انتظار می رود بتوان با عملکرد جهادی و ارزنده این مشکلات را برطرف کرد. دنبال کردن.
حسینی پور با اشاره به اهمیت ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد در دولتمردان، گفت: مدیران در همه سطوح مانند رئیس‌جمهور که 20 ساعت در شبانه‌روز کار می‌کنند، تلاش می‌کنند تا بتوانیم به غلبه بر آن کمک کنیم. از ضعف های موجود جامعه

وی خطاب به مردم گفت: مردم مهربان ما باید بر عملکرد مسئولین و نظارت آنها نظارت داشته باشند که از بروز فساد جلوگیری می کند و مسئولین را متقاعد می کند تا موانع و مشکلات را برطرف کنند.

این مسئول ادامه داد: شهرک صنعتی قمشهر همواره دارای کارخانه هایی بوده که نماد این شهر هستند اما امروز بنا به دلایلی این کارخانه وضعیت خوبی ندارد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه به تازگی شخصا وارد شده و مطالعه کرده ام تا به وضعیت مطلوب کارخانه نساجی برسم، گفت: متاسفانه این وضعیت با کمترین آموزش و انصاف برای کارخانه پیش آمد، اما تمام تلاش خود را برای بهبود کار خواهیم کرد. شرایط هر چه بیشتر این کارخانه.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با تبریک ایام گفت: قبل از هر چیز از خدمات و اقدامات آقای یوسف پور تقدیر و تشکر می کنم و در حد توان به مردم خدمت می کند و سرافرازی دارم. از خداوند برای ایشان اجر جزیل آرزومندیم

وی افزود: فرصت در حال سپری شدن است، خوشا به حال کسانی که از زندگی شخصی خود استفاده می کنند و از این فرصت برای مردم استفاده می کنند و تلاش خود را برای مردم مضاعف می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرگز افراد را با عنوان و گرایش سیاسی سنجیده ام، تصریح کرد: دینداری و ولایتمداری دو شاخصه مهمی است که افراد و مسئولان را در آن سنجیده ام.

امام جمعه قائم شهر گفت: ملت و دولت باید به ولی فقیه تکیه کنند چرا که راه نجات ولایت مقبولیت است و التزام عملی به ولی فقیه نشان از بصیرت مردم و مسئولان دارد.

معلمی در پایان با آرزوی موفقیت برای یوسف پور در ادامه زندگی به جواد مولایی سرپرست فرمانداری جدید قمشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جهاد در راه خدا باشد و بتواند با استقامت و به دور از جریانات سیاسی مشکلات مردم را حل کند. .

جواد مولایی سرپرست جدید فرمانداری قائمشهر نیز گفت: برای خدمت به مردم.

وی افزود: شهدا حضور دارند و نظاره گر عملکرد ما هستند و ما باید پاسخگوی آنها باشیم و امیدوارم در آینده در روز وداع بتوانم به چشمان جانبازان و ایثارگران عزیزی که در این مراسم حضور دارند نگاه کنم. مراسم و اجرای قابل قبولی از خود به جای بگذارید.

سرپرست مدیریت شهری قائمشهر گفت: درب اتاقم به روی همه باز است و برای رفع مشکلات با آغوش باز در خدمت این مردم هستم چرا که هر چه خورده ایم و عقب مانده ایم موجود است. سیاست گذاری در شهر مردم و کارمندان با همدلی برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید