بازسازی ورزشگاه ملی قائمشهر با 3 شیفت 24 ساعته پیگیری می شود/ عدم حضور تماشاگران در بازی نساجی عجیب بود.


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844163

ما در مازندران 360 مدال بین المللی داریم یعنی هر روز یک مدال

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: 360 مدال بین المللی در مازندران داشتیم یعنی هر روز یک مدال.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ حسن رنگرس، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش ناشنوایان در المپیک گفت: قهرمانان بزرگ با محدودیت های اجتماعی جوایز زیادی را به دست آورده اند. انصافا با این کیفیت تیم ها مقام سوم جای بزرگی بود و کشورهای بزرگ با موقعیت های بی نظیر به نام ما آمدند. با این ارزهای سنگین و هزینه های واقعی، اقوام در فدراسیون ها کار بزرگی انجام می دهند.

وی در خصوص کم کاری و به کارگیری قهرمانان ورزشی در سمت های کشوری و ورزشی گفت: آیین جذب قهرمانان کشوری تصویب شده و چند قهرمان در مازندران جذب شده اند. از نظر اداری محدودیت هایی برای استفاده از این طیف وسیع از ورزشکاران برای پست های غیرحرفه ای داریم و باید بین مدارک و موقعیت ها پیوند برقرار شود. از بقیه دستگاه ها می خواهم که طبق این قانون قهرمانان ملی را تعیین کنند. ما در مازندران 360 مدال بین المللی داریم یعنی هر روز یک مدال. استفاده از این حجم از قهرمانان ملی بدون کمک دستگاه ها بسیار سخت است. متأسفانه تاکنون امکان جذب ورزشکاران ناشنوا وجود نداشته است و قصد داریم آیین نامه را تغییر دهیم. این افراد برای امرار معاش نیاز به حمایت دارند.

قهرمان اسبق کشتی جهان در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی ورزشگاه کشور قائمشهر برای میزبانی رقابت های لیگ در فصل جدید، گفت: برای اولین بار یکی از تیم های مازندران قهرمان جام حذفی شد. تصمیم استان تامین و بهبود زیرساخت های موجود ورزشگاه ملی است. در این راستا 4 ماه حضور و قول رئیس جمهور و وزیر و استاندار را داریم. نظارت بر کار در 3 شیفت 24 ساعته انجام می شود. تا پایان هفته روند کاشت چمن را آغاز خواهیم کرد. اولویت ما تامین نساجی ورزشگاه در اواسط مرداد و ابتدای فصل جدید است.

رنگرز با انتقاد از بازی بدون تماشاگر نساجی و کمبودهای تعطیلات قهرمانی باشگاه ها گفت: در خصوص تعطیلات قهرمانی نساجی با توجه به اینکه در مرحله بهسازی و بازسازی ورزشگاه ملی بودیم، آن را به ورزشگاه شهدای ساری منتقل کردیم. ایراداتی مطرح شد و فدراسیون هم آن را تایید کرد، اما کادرفنی تصمیم گرفتند خارج از استان نساجی بازی کنند. این موضوع در مدت کوتاهی پس از آخرین جلسه که در مازندران برگزار می‌شود، اعلام شد که حجم عملیات‌ها زیاد بوده و امکان‌پذیر نبود. همانطور که قبلا تصمیم گرفته شد بازی در دستگردی برگزار شود، عجیب بود که مجوز این بازی در حضور تماشاگران صادر نشد. جای شکایت هست و این باشگاه تنها باشگاه خصوصی به معنای واقعی کلمه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید