حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی تجربی بود/ تیم ها و رشته های مختلف را از هم تشخیص نمی دهیم

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785809

قصد ما این است که یک آزمایش واقعی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه انجام دهیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور گفت: حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی آزمایشی بود و طبق تحقیقات انجام شده این مسابقه را انتخاب کردیم و تنها این بازی به عنوان آزمون ورود تماشاگران به میدان انتخاب شد. استادیوم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور درباره تصمیم برای حضور در دیدار استقلال مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: تاج نداشتیم. اوایل اسفند 1396 با هماهنگی ستاد ملی مقابل تاج، مسابقات بدون تماشاگر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است طرح مهار هوشمند از ابتدای آذرماه در کشور اجرا شود، با هماهنگی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «کورونا» و کمیسیون تامین اجتماعی این ستاد، مسابقه بین تیم‌ها برگزار می‌شود. نساجی استگال به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. برای ورود تماشاگران به ورزشگاه

معاون توسعه ورزش قهرمانان و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما شناسایی نقاط ضعف در این مسیر بود. خوشبختانه این امر با هماهنگی شورای تامین منطقه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شد و دیدار دو تیم با حضور 5000 تماشاگر برگزار شد. نقاط ضعف را در این زمینه ارزیابی کردیم و با مسئولان مربوطه جلسه ای برگزار کردیم.

علینژاد گفت: با همکاری فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و کادرفنی توسعه ناگزیر به رفع نواقص و نظارت بر پروتکل ها در آذرماه پس از ابلاغ شدیم. از طرح محدودیت هوشمند. اینکه افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند باید دو دوز واکسن دریافت کرده باشند تا شاهد حضور تماشاگران باشند.

وی ادامه داد: قصد ما این است که با استفاده از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها، یک آزمایش واقعی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه و حضور تماشاگران انجام دهیم. ادامه این سوال نیاز به همکاری همه دستگاه های مربوطه دارد و خود هواداران باید تمام پروتکل ها را رعایت کنند تا دچار مشکل اضافی نشویم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور افزود: امروز با تلاش دولت و نزدیکانمان در وزارت بهداشت، واکسیناسیون دسته جمعی در سطح قابل قبولی شکل گرفته و محدودیت ها باید تغییر کند و کسانی که واکسینه شده اند، این کار را انجام دهند. شرایط بهتری داشته باشند.» هدف ما اطمینان از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و ایجاد شادی بین اعضای جامعه و خود ورزشکاران است.

وی گفت: تلاش می کنیم ابتدا در زمین باشگاهی این اتفاق بیفتد و سپس با هماهنگی های انجام شده در سطح ملی شاهد حضور تماشاگران باشیم. رعایت تمامی اصول و پروتکل ها ضروری است تا حضور تماشاگران در سطح ملی نامحدود باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید