کاروانی از نیروهای آمریکایی در عراق مورد حمله قرار گرفت

ساعت: 04:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799572

رسانه‌های عراقی صبح سه‌شنبه از حمله به کاروان لجستیکی ارتش آمریکا خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد: کاروان لجستیکی ارتش آمریکا بامداد سه شنبه در السماوه مورد حمله قرار گرفت.

جزئیاتی در مورد قربانیان احتمالی این حمله منتشر نشده است. بر اساس گزارش رسانه های عربی، این حمله با دو گلوله ضد تانک انجام شده است.

پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه در هفته گذشته همزمان با دومین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس بارها مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته است. منابع عراقی چهارشنبه شب گفتند که پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق (در غرب) بار دیگر هدف شلیک موشک های سنگین قرار گرفت. کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این خصوص گزارش داد که پایگاه عین الاسد با موشک های 3107 میلی متری هدف قرار گرفته است. پایگاه ایالات متحده در ویکتوریا قبلاً در چندین مرحله گلوله باران شده است.

در پی ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از آمریکا، پارلمان عراق طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد. طبق قانون، نیروهای آمریکایی تا پایان دسامبر به طور کامل از عراق خارج می شدند. اما به گفته منابع عراقی، 2500 نیروی آمریکایی همچنان در عراق هستند و عنوان خود را از نظامی به مستشاری تغییر می دهند. آمریکا با تشدید ناامنی به دنبال ادامه اشغال عراق است. در همین حال مردم عراق و نهادهای مختلف خواستار اخراج کامل آمریکا از کشورشان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید