نیروهای مقاومت در عراق سریعتر به دیگر نیروهای آمریکایی حمله می کنند / آمریکا چاره ای جز خروج از منطقه ندارد

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798500

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکایی ها با ذلت از افغانستان می گریزند و من به شما می گویم که آمریکا چاره ای جز خروج از منطقه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار عباس نیل فروشان امشب در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هزاران شهیدی که برای برافراشتن پرچم اسلام و کرامت انسانی جنگیدند و شجاعانه ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدای بزرگوار، برخی از شهدا مانند شهید ردانی پور به خاطر ننه شان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) مفقود شده اند، قبور مطهرشان نامرئی است، امروز مجلس ما نامگذاری شده است. بعد از شهید حاج قاسم.

وی افزود: حاج قاسم در تمام دوران زندگی خود با شجاعت، درایت و تدبیر تمام نقشه های کشورهای استکباری در منطقه غرب آسیا را خنثی کرد، آن زمان که استکبار علیه ما توطئه کرد و صدام و حزب بعث عراق آمدند. کشور ما به مبارزه با این ستمگران شتافت،

* شهید سلیمانی استاد رزم بود

نیل سلرز تاکید کرد: شهید سلیمانی استاد رزم بود. با دلوران و مهران و تپه های سرد کشور در جنوب شرق و آن سوی مرزهای ایران شجاعانه جنگید. سرباز فرمانده زندگی کرد، با عزت جنگید، هشتمین سال جنگ بعثی با پیروزی سپاه به پایان رسید. جنوب شرق ناامن شد، مأمور امنیتی سیستان شد و شجاعانه جنگید و با نیروی انقلابی امنیت را در جنوب شرق تثبیت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای فرماندهی سپاه قدس، پای حاج قاسم را به روی جهان اسلام باز کرد و فصل جدیدی برای وی شکل گرفت، گفت: حاج قاسم به سرعت با نیروهای خود ارتباط برقرار می‌کند. و آمريكاي جنايتكار با آمادگي كامل در برابر توطئه هاي استكبار، آرزوي حمايت از رژيم اسرائيل را براي كشتار كودكان با انقلاب اسلامي داشت و به افغانستان و سپس به عراق حمله كرد.

وی گفت: آمریکا در یک جنگ ساده صدام را سرنگون می کند و عراق را اشغال می کند. اشغال ایران بخشی از برنامه های آمریکا بود. او می رود تا زمانی که ایالات متحده حمله به ایران را متوقف کند،

* پنتاگون به عظمت نامرئی سپاه پاسداران پی می برد

نیل سلرز تاکید کرد: در صورت خروج آمریکا از جنگ با ایران، پنتاگون به رئیس جمهور جنایتکار آمریکا گفته است که ارتش ایران نامرئی است و این حقیقت است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرگز آمریکا در منطقه در چنین گل و لای مدفون نشده بود، اذعان داشت: رژیم صهیونیستی سپس به غزه حمله کرد و در آن زمان آمریکا درمانده تر از همیشه بود. راهی برای افزایش فشار بر کشورهای اسلامی اندیشیدند.نیروهای داعش.

وی افزود: عملیات از موصل آغاز می شود تا در چند قدمی به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) می رسند، این بار روح بلند شهدای مدافع حرم در دل جوانان دهه سوم ظهور می کند و جوانان جهان اسلام دوباره به حرم حضرت زینب می شتابند حاج قاسم این میدان در میان مردم برای انتقام روح همه عزیزان است. دولت داعش از هم خواهد پاشید و آمریکا را درمانده و تروریسم را در همه جا رها خواهد کرد.

* آمریکا چاره ای جز خروج از منطقه ندارد

فروشندگان می گفتند که آمریکا با دیدن افول قدرت خود دیگر نمی خواهد حاج قاسم را ببیند و تصمیم به حذف حاج قاسم و نیروهای مقاومت گرفت غافل از اینکه شهادت حاج قاسم برای آنها خطرناکتر می شود.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکایی ها از ذلت افغانستان می گریزند و من به شما می گویم که آمریکا چاره ای جز خروج از منطقه ندارد. بچه های حاج قاسم بیرونشان می کنند، حاج قاسم زنده است، فرهیختگان حاج قاسم در آینده این جنایتکاران صهیونیست را از سوراخ هایشان بیرون می آورند و انتقام می گیرند.

* حاج قاسم به دنبال تحقق احکام الهی برای مستضعفین بود

وی با بیان اینکه چرا حاج قاسم در دنیا محبوب است، گفت: اما امروز به شما می گویم که چه شد که حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت روستای کنات در کانون توجه قرار گرفت. خداوند متعال درهای رحمت را به روی او گشود، حاج قاسم به دنبال تحقق احکام الهی برای مستضعفان بود، حاج قاسم مردی با ولایت و سینه باز داشت.

نیل سلرز گفت: نگاه شهید سلیمانی به وسعت زمین و آسمان بود، لذا همه نگاه های سیاسی در دستان و آغوش پر مهر او قرار گرفت، اما خط قرمز حاج قاسم ولایت فقیه بود و شهیدان را دوست داشت، حاج قاسم حاج قاسم شد. برای پاکی ایمان و تقوا و توکل بر خدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید