کامیون ها با ریختن کالا در کرج تحمیل می شوند / ادارات و بیمارستان ها ترافیک سنگینی در 16 تیر ایجاد می کنند


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808331

سرهنگ احمد کرمی گفت: با توجه به حضور بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، بازارچه ها و ادارات خصوصی در روزهای زوج بیشترین تراکم تردد در 7 تیرماه در کرج از ساعت 17 تا 20 را داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس پلیس راهور کرج در گفت و گو با تیتریک در خصوص تردد کامیون های سنگین این شهر و گلایه شهروندان گفت: کامیون ها به دلیل نیاز به مشکلات شهری از جمله حمل و تخلیه زباله نیاز به تردد دارند.

سرهنگ احمد کرمی خاطرنشان کرد: کامیون ها از ساعت 6 تا 22 دارای گواهینامه رانندگی هستند و در چارچوب خاصی حرکت می کنند که از جمله آن می توان به بستن گارد برای جلوگیری از حجم بار و سقوط آن اشاره کرد که البته در صورت افتادن بار کامیون ها الزامی است.

وی در خصوص تردد در چهارراه هفتم تایر و بسته شدن جاده توسط پلیس گفت: هسته مرکزی کرج شامل 7 تایر، میدان شهدا و میدان طالقانی رینگی است که ترافیک سنگینی دارد اما دلیل آن ناکارآمدی نیست. نهاد ویژه و نه تنها پلیس.

کرمی افزود: با توجه به حضور بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، بازارها و مطب های خصوصی در روزهای زوج بیشترین تراکم از ساعت 17 تا 20 را داریم. پارکینگ هایی تعبیه شده است، اما نه تنها جوابگو نیست، بلکه اصولی هم نیست و باید خارج از این مثلث باشد.»

وی با اشاره به اینکه پلیس راه را برای هدایت نیشکر و خودروها مسدود می کند، گفت: ظهرها روزانه 50 نیروی انتظامی در منطقه طالقانی به مردم خدمات رسانی می کنند. پیدا کردن.

رئیس پلیس راهور کرج در خاتمه با اشاره به تنها یک درصد از رانندگانی که تخلفات غیرقابل قبولی دارند و باعث بسته شدن جاده ها می شوند، گفت: اگر محور طالقانی و 7 باند تا میدان سپاه را کنترل نکنیم درگیر این مشکل خواهیم شد. ”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید