دور ریختن کالاهای نامرغوب نباید به انجماد کالا ختم شود / کیفیت حق مردم در کشور است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910819

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تضمین کیفیت باید مقدمه فعالیت های ما شود و سپرده گذاری کالاهای غیراستاندارد نباید به انجماد کالا ختم شود، از این رو در تلاش هستیم تا سیستم کنترل کیفیت را توسعه دهیم و تعداد را افزایش دهیم. از کارشناسان استاندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد امروز در مراسم روز ملی کیفیت گفت: موضوع بی توجهی به خدمات در سازمان ملی استاندارد مورد توجه ویژه قرار دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: همچنین ارتقای ظرفیت انطباق پذیری یکی از رسالت های خطیر سازمان ملی استاندارد است و این ظرفیت ما را قادر می سازد تا بر چالش های پیش روی صنایع فائق آییم.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری در تجهیزات مدیریت بحران، ادامه داد: نمونه ای از سازگاری و مدیریت بحران مناسب را در بحث تامین برق پایدار تابستانی به وضوح مشاهده کرده ایم.

اسلام پناه افزود: یکی از مهمترین ارکان گذر مطلوب از پدیده برق، استفاده از ظرفیت بین دستگاه ها بود و سایر دستگاه های اجرایی باید از الگوی بین وزارت نیرو و سازمان ملی استاندارد استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه انتظار می رود مدیریت کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشد، گفت: سیستم های انرژی دنیا به سمتی رفته است که کشوری که مواد اولیه و انرژی صادر می کند یارانه خود را صادر می کند و به ارزش افزوده فکر نمی کند و باید در نظام ملی استانداردسازی باید نگاه صادرات محور داشته باشیم.

اسلام پناه بیان کرد: برخی از استانداردهای خود را طی قراردادی رسمی به کشورهای دیگر فروخته ایم و این نشان دهنده قدرت داخلی کشور در کیفیت است.

وی تاکید کرد: تضمین کیفیت باید مقدمه کسب و کار ما شود و نزولات جوی کالاهای غیراستاندارد نباید با یخ زدگی کالا ختم شود، از این رو در تلاش هستیم تا سیستم کنترل کیفیت را توسعه دهیم و تعداد کارشناسان استاندارد را افزایش دهیم.

اسلام پناه با بیان اینکه کیفیت حق مردم کشور است، گفت: اصل تشکیلات ما برخورد قاطع با متخلفان است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت و ظرفیت قانونی که شورای اسلامی در اختیار ما قرار داده است. برای بهبود کیفیت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید