کاهش توان اقتصادی و اعتباری مجتمع های دانشجویی هلال احمر را به امانتداری تبدیل کرد


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895653

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به مدیریت مجتمع های دانشجویی هلال احمر با استفاده از توان خیرین گفت: با توجه به کاهش توان اقتصادی و اعتباری هلال احمر و لزوم استفاده از توان از خیرین، مجتمع ها توسط هیئت امنایی اداره می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب سلیمانی در مراسم قدردانی از دانش آموختگان ممتاز مجتمع های دانشجویی هلال احمر با اشاره به زوایای ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به جوانان را مقوله اصلی حوزه مدیریتی برشمرد. یک ایالت

وی افزود: امروز مشکلات کشور با کمک ظرفیت جوانان قابل حل است و گام برداشتن در جهت همراهی و حمایت از جوانان در اولویت هلال احمر است. امروز باید در عمل به جوانان توجه کرد و از جوانان در همه عرصه ها استفاده کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جوانان گنجینه های بی بدیلی هستند که باید از توانایی های آنها برای پیشرفت کشور استفاده کرد. جوانان ایران امروز با الگوگیری از ائمه مجاهد و با ایثار در خدمت به کشور پیشتاز هستند و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی می درخشند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت مجتمع های دانشجویی هلال احمر گفت: مجتمع های دانش آموزی هلال احمر می تواند بستری برای شکوفایی استعدادهای جوان باشد که به وضوح رسالت این مجتمع ها را در مناطق محروم افزایش می دهد و با جذب نیرو و جوانان نخبه، آنها را افزایش می دهند. می تواند در مسیر توسعه قرار گیرد آموزش و پرورش در مناطق محروم نیز باید فعالیت مطلوبی داشته باشد.

در این مراسم دکتر محمد گلفشان گفت: باعث افتخار است که در کنکور سراسری امسال 56 نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر در 4 حوزه رتبه زیر 100 را کسب کردند.

14 مجتمع دانش آموزی هلال احمر در 5 استان فعال است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت حوزه دانش آموزی در شکل گیری شخصیت نوجوانان، افزود: اکنون 14 مجتمع دانش آموزی هلال احمر در 5 استان فعال هستند و به ارائه خدمات آموزشی می پردازند. نوجوانان و جوانان در مناطق کمتر برخوردار در استان ها.

گل فشان با اشاره به اداره مجتمع های دانشجویی هلال احمر با استفاده از توان خیرین گفت: با توجه به کاهش توان اقتصادی و اعتباری هلال احمر و لزوم استفاده از توان خیرین، اداره کل مجتمع ها توسط هیئت امنایی اداره می شود.

وی گفت: با تقویت این مجموعه ها و ایجاد شرایط تحصیلی برای نخبگان، جوانان می توانند منشاء خیر و آبادانی کشور باشند. وی افزود: اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در راستای رشد و بالندگی جوانان بخشی از اهداف صلح طلبانه اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.

کسب رتبه های زیر صد در کنکور برای تعداد معینی از اعضای سازمان جوانان هلال احمر

لازم به ذکر است در این مراسم صبا رضایی بروجنی رتبه سوم علوم تجربی، ساغر هادوی رتبه 66 علوم تجربی، محمد ایمانی رتبه یازدهم زبان انگلیسی، مهدی غریب شاهی کاهیدی رتبه 95، محسن خرم رتبه اول در رشته علوم تصادفات علی اصغر مندی رتبه دوازدهم کارشناسی ارشد مهندسی بلایای طبیعی از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین سعید افروز قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو، محمدمهدی ایزدی رتبه اول المپیاد جهانی روسیه، حسن یزدان مهر، یارمحمدحسین بر، مسعود اکوتی، جواد دشتی. ذبیح الله محمودی از برگزیدگان مجتمع دانشجویی هلال احمر استان های کرمان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید