کتاب «تازه داماد» برگرفته از زندگینامه شهید والامقام «مهدی جودکی» تقدیم می شود.

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784586

مجوری گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به نسل جوان، کتاب تازه داماد برگرفته از زندگینامه شهید والامقام مهدی جودکی در هفته کتاب رونمایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ محمد مجوری فرمانده سپاه شهرستان اراک امشب در نشست یادواره دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی به مناسبت رونمایی از تازه عروس اظهار داشت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی ارزشمند در این زمینه است.

وی افزود: یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است. کتاب می تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد و اهالی فرهنگ به ویژه نویسندگان نقش مهمی در این زمینه دارند.»

فرمانده سپاه اراک گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به نسل جوان در هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب «نو داماد» برگرفته از زندگی نامه شهید والامقام “مهدی جودکی” رونمایی می‌شود و تجملات دیگری نیز در حال بررسی است.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهید «مهدی جودکی» و خانواده شهدای منطقه بر سنگ های آذرین از جمله شهید اسنجرانی و شهید قریشی و تجلیل از خانواده زنده یاد حاج «داود میرزایی» که فرمانده گردان تکاور بود.این بار مهمترین برنامه تا مراسم افتتاحیه است.

مجوری ادامه داد: همچنین تجلیل از جانبازان این عملیات و تهیه نسخه صوتی کتاب تازه داماد از دیگر برنامه های مهم در کنار مراسم افتتاحیه خواهد بود.

شهید والامکام «مهدی جودکی» در 10 فروردین 1367 با توجه به شرایط کاری پدرش در شهرستان چابهار دیده به جهان گشود. وی در شهریور 1388 ازدواج کرد و پس از ازدواج قصد دارد مراسم ازدواج خود را در خرداد 1389 برگزار کند که متاسفانه این تصمیم اجرایی نشد. پیکر مطهر شهید در گلزار مطهر شهدای اراک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید