کتاب همسر حضرت ابراهیم به قافله زائران رسید


ساعت: 10:49
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880739

چاپ دوم کتاب «تجربه هشتم»؛ زندگی داستانی هاجر همسر حضرت ابراهیم (علیه السلام) توسط انتشارات شهید کاظمی راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از زنان بزرگ و مؤمن تاریخ که به عنوان الگوی مردان و زنان مؤمن، صبور و پارسا شناخته شده است، حضرت هاجر سلام الله علیها است. بانویی که به همسر حضرت ابراهیم (علیه السلام) و مادر حضرت اسماعیل (علیه السلام) معروف است. این بانوی گرانقدر و باشکوه دارای ایمانی است که درجات و مراحل آن نیازمند شناخت عمیق روش زندگی اوست تا بفهمیم چگونه زنی با فرزند کوچکش بدون مواجهه با فرمان و اراده پروردگار متعال به تنهایی وارد سرزمینی بی آب و گیاه می شود. عذر و بهانه بیاور ایمانی که زمینه ساز تربیت فرزندی به نام ذبیح الله شد و البته باید بدانیم که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله نیز از نسل این بانوی عزیز بوده است.

تصور ما این است که برای ما مردم عادی دور است که به درجات عالیه قدوس برسیم و به پروردگار وجود نزدیک شویم، اما افرادی هستند که خواستند و موفق شدند. هاجر، این بانویی که ظاهراً کنیز مطرودی بود، چنان در راه توحید گام برداشت که قدم هایش از راه انبیا و اولیای الهی گذشت…

e95bc425 b214 4d12 9800 2773b08fd2ec خبر خاکستری

در بخشی از کتاب می خوانیم:

من آب را چشمه ای روان در بالای تپه ای می بینم که بارها از آن بالا رفته ام و چیزی پیدا نکرده ام. هسته سنگ شکافته شده و آب جوش از آن بیرون می ریزد. همراه با آب میوه های الوان در زمین پخش می شوند. بلبل ها فرود می آیند و جیک می کنند. از زمین خشک علف جوانه می زند و زمین در یک چشم به هم زدن سبز می شود و گل و ریحان از آن بال می زند. درخت سالم شاخه هایش را خم می کند و سایه اش را می گسترد و میوه اش در همان زمان می رسد. سیب و انار با هم، کنسرو و زیتون، نارگیل و روتاباگا و… دستم را دراز می کنم تا یک هلوی آبدار بچینم و برای اسماعیل بیاورم…

چاپ دوم کتاب «تجربه هشتم»؛ زندگی تخیلی همسر حضرت ابراهیم (علیه السلام) آقای هاجر سلام الله علیها توسط انتشارات شهید کاظمی در نسخه 176 صفحه ای به قلم توانا سید محسن امامی منتشر شده است.

علاقه مندان به خرید کتاب می توانند از طریق سایت nashershahidkazemi.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی 3000141441 کتاب را خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید