کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!

دیدار آرسنال و تاتنهام در هفته بیستم لیگ برتر با برتری “توپچی ها” به پایان رسید. فارغ التحصیلان آرتتا موفق شدند در دربی شمال لندن پیروز شوند و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. دیداری که البته آن طور که انتظار می رفت خالی از جنجال نبود.

کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!

پس از سوت پایان، آرون رمزدیل دروازه بان آرسنال با ریچارلیسون درگیر شد و درگیری کوتاهی را مقابل دروازه او به راه انداخت. رمزدیل که شب فوق العاده ای را در استادیوم تاتنهام سپری کرد و حتی توسط SofaScore به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، به نظر شیطون بود.

برای ریشه یابی این درگیری باید به ثانیه های قبل از سوت پایان بازگردید. جایی که رامسدیل توپی را مسدود می کند و در حالی که زبانش را به نشانه جشن بیرون آورده روی زمین دراز می کشد. زمانی که دروازه بان آرسنال از زمین خارج شد تا بازی را آتش بزند، ریچارلیسون مقابل او ایستاد و در حالی که دستش روی دهانش بود، کلماتی را برای رامسدیل بیان کرد که تنها با خنده دروازه بان توپ طلا مواجه شد.

کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!

پس از شروع بازی توسط دروازه بان آرسنال، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد. در حالی که کارگردان تلویزیون لحظه شادی بین آرتتا و کونته را نشان داد، زمانی که فیلم به رامسدیل بازگشت، او با ریچارلیسون دعوا می کرد. در همین لحظه مهاجم برزیلی تاتنهام با ضربه سر مدافع آرسنال با علامت خش خش از او خواست ساکت باشد.

به نظر می رسد دروازه بان آرسنال اظهارات یا حرکاتی داشته که ریچارلیسون را عصبانی کرده است. اگرچه تصاویری از لحظه بوسیدن رمز آرسنال و رویارویی با هواداران تاتنهام توسط رمزدیل منتشر شده است، اما به نظر نمی رسد که تمام ماجرا این باشد.

کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!

اما کمی بعد اتفاق عجیبی افتاد. رامسدیل که بعد از درگیری با ریچارلیسون به در خانه اش رفت تا وسایلی را که کنار در گذاشته بود بردارد، با چیز عجیبی برخورد کرد. یکی از هواداران تاتنهام که از سکوها پایین آمده بود به نزدیکی رامسدیل رسید و ناگهان به دروازه بان آرسنال لگد زد.

رمزدیل که از ضربه متعجب شده بود، برگشت تا ببیند چه کسی او را لگد زده است. در همین لحظه یکی از ماموران امنیتی بلافاصله وارد عمل شد و بیننده را به عقب هل داد. هوادار تاتنهام بلافاصله به سکوها بازگشت و به سرعت صحنه را ترک کرد تا توسط نیروهای امنیتی بازداشت نشود.

البته شدت ضربه این هوادار به حدی نبود که باعث مصدومیت شدید رامسدیل شود و بلافاصله در آغوش آرتتا رفت و پیروزی مهم را در ورزشگاه تاتنهام جشن گرفت و سرش را نشناخت زیرا او تیم سه امتیاز بزرگ و مهم را به دست آورد.

کتک خوردن دروازه بان آرسنال توسط هوادار تاتنهام!

دیدگاهتان را بنویسید